Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ανάπτυξη ενός σύγχρονου μοντέλου αξιολόγησης μαθησιακών αντικειμένων

dc.contributor.advisorΚρούσκα, Ακριβή
dc.contributor.authorΦλωράκη, Μαρία
dc.date.accessioned2022-10-06T11:02:12Z
dc.date.available2022-10-06T11:02:12Z
dc.date.issued2022-10-05
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3002
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2842
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια τα εκπαιδευτικά συστήματα πολυμέσων υπόσχονται να κάνουν τη μάθηση πιο ενδιαφέρουσα, εμπλουτίζοντας την παραδοσιακή διδασκαλία με ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό για να αυξηθεί το ενδιαφέρον των μαθητών. Πιο συγκεκριμένα, οι καταστάσεις που βιώνουμε εν έτη 2022, λόγω της πανδημίας COVID-19, ανέδειξαν την ανάγκη προώθησης ενός εκπαιδευτικού περιεχόμενου για μάθηση από απόσταση. Με την ένταξη των υπολογιστών στην εκπαίδευση, έχουν διεξαχθεί ένα πλήθος μελετών και ερευνών προκειμένου, η επιστημονική κοινότητα, να ανακαλύψει το σωστό τρόπο ενσωμάτωσης τους στην εκπαιδευτική διαδικασία, ώστε οι εκπαιδευόμενοι να επωφεληθούν από τις δυνατότητες τους. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να σχεδιαστεί ένα μοντέλο αξιολόγησης Μαθησιακών Αντικειμένων με βάση τις καλές πρακτικές της πολυμεσικής θεωρίας, και όχι μόνο. Ο λόγος δημιουργίας αυτού του μοντέλου έγινε για να αναδειχθεί η πληρότητα των χαρακτηριστικών και της ποιότητας των Μαθησιακών Αντικειμένων, όπως αυτή παρουσιάζεται μέσα από βασικές παιδαγωγικές προσεγγίσεις. Στη συνέχεια δημιουργούνται τέσσερα διαφορετικά μαθησιακά αντικείμενα που πληρούν τα κριτήρια του προτεινόμενου μοντέλου αξιολόγησης. Επίσης, μέσα από την μελέτη των ήδη υπαρχόντων μαθησιακών αντικειμένων στο αποθετήριο «Φωτόδεντρο» και των σύγχρονων θεωριών μάθησης, αναδείχθηκαν οι καλές πρακτικές της πολυμεσικής θεωρίας και του μοντέλου αξιολόγησης που αναπτύχθηκε. Τέλος, μέσα από τη συγκεκριμένη μελέτη ερευνήθηκε κατά πόσο τα 25 μαθησιακά αντικείμενα που επιλέχθηκαν από το «Φωτόδεντρο» χαρακτηρίζονται από ποιότητα περιεχομένου, ευθυγράμμιση με τους μαθησιακούς στόχους, ανατροφοδότηση και προσαρμογή, κίνητρα, σχεδιασμό παρουσίασης, ευχρηστία αλληλεπίδρασης, επαναχρησιμοποίηση, προσβασιμότητα και συμμόρφωση με τα πρότυπα του μοντέλου αξιολόγησης που δημιουργήθηκε.el
dc.format.extent71el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνώνel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectεξ αποστάσεως εκπαίδευσηel
dc.subjectπολυμεσική θεωρίαel
dc.subjectμαθησιακά αντικείμεναel
dc.subjectμοντέλα μαθησιακού σχεδιασμούel
dc.subjectμοντέλα αξιολόγησης μαθησιακών αντικειμένωνel
dc.subjectφωτόδεντροel
dc.titleΑνάπτυξη ενός σύγχρονου μοντέλου αξιολόγησης μαθησιακών αντικειμένωνel
dc.title.alternativeDevelopment of a modern learning objects evaluation modelel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΣγουροπούλου, Κλειώ
dc.contributor.committeeMoundridou, Maria
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστώνel
dc.contributor.masterΨηφιακός Μετασχηματισμός και Εκπαιδευτική Πράξηel
dc.description.abstracttranslatedIn recent years, multimedia educational systems promise to make learning more interesting, enriching traditional teaching with digital educational materials to increase student interest. More specifically, the situations we are experiencing in the years 2022, due to the COVID-19 pandemic, highlighted the need to promote an educational content for distance learning. With the inclusion of computers in education, a number of studies and researches have been carried out in order for the scientific community to discover the correct way of integrating them into the educational process so that learners can benefit from their potential. The purpose of this paper is to design a Learning Objects evaluation model based on the good practices of multimedia theory, and not only. The reason for creating this model was to highlight the completeness of the characteristics and quality of the Learning Objects, as presented through basic pedagogical approaches. Four different learning objects are then created that meet the criteria of the proposed evaluation model. Also, through the study of the already existing learning objects in the "Photodentro" repository and the modern learning theories, the good practices of the multimedia theory and the developed evaluation model were highlighted. Finally, through this specific study it was investigated whether the 25 learning objects selected by the “Photodentro” are characterized by content quality, alignment with learning objectives, feedback and adaptation, motivation, presentation design, ease of interaction, reusability, accessibility and compliance with standards of the evaluation model created.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές