dc.contributor.advisor | HATZIGIANNI, MARIA | |
dc.contributor.advisor | Palaiologou, Christina | |
dc.contributor.author | Γκουλίτου, Ευθυμία | |
dc.date.accessioned | 2022-10-10T06:23:58Z | |
dc.date.available | 2022-10-10T06:23:58Z | |
dc.date.issued | 2022-10-06 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3015 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2855 | |
dc.description.abstract | Εισαγωγή: Στην παρούσα εργασία εξετάζεται η σχέση της διαμόρφωσης του εσωτερικού και του εξωτερικού χώρου του νηπιαγωγείου στη γνωστική, κοινωνική και στη συναισθηματική ανάπτυξη των νηπίων.
Σκοπός: Ο σκοπός είναι η κατανόηση του τρόπου που ο χώρος του νηπιαγωγείου συντελεί στην ολόπλευρη ανάπτυξη των νηπίων.
Μέθοδος: Η μέθοδος που ακολουθείται είναι η συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση.
Αποτελέσματα: Οι εκπαιδευτικοί προσχολικής εκπαίδευσης είναι ανάγκη να γνωρίζουν τον τρόπο που πρέπει να διαμορφωθεί ο εσωτερικός και ο εξωτερικός χώρος των νηπιαγωγείων. Ο εξωτερικός χώρος προκαλεί ποικίλα μαθησιακά οφέλη στα νήπια, όπως είναι η ανοιχτή μάθηση, η κοινωνικοποίηση, η ανάπτυξη. Ο εσωτερικός χώρος χρειάζεται σωστή επιλογή χρωμάτων και ασφαλών αντικειμένων, ενώ αυτά να είναι με τέτοιο τρόπο τοποθετημένα, ώστε να ευνοούν τη βιωματική, τη συνεργατική και ερευνητική μάθηση.
Συμπεράσματα: Ο χώρος των νηπιαγωγείων διαθέτει τη δυνατότητα να μεταδίδει πολύ σημαντικά μηνύματα και ερεθίσματα και γι’ αυτό πρέπει να είναι έτσι διαμορφωμένος που να προάγει τη γνωστική, κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη των νηπίων.
Λέξεις κλειδιά: διαμόρφωση χώρου, νηπιαγωγείο, ανάπτυξη νηπίου, Montessori, Mallaguzzi, Steiner | el |
dc.format.extent | 49 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Montessori | el |
dc.subject | Mallaguzzi | el |
dc.subject | Steiner | el |
dc.subject | Νηπιαγωγείο | el |
dc.subject | Διαμόρφωση χώρου | el |
dc.subject | Ανάπτυξη νηπίου | el |
dc.title | Σύγχρονες θεωρίες και έρευνες για τη διαμόρφωση του χώρου του νηπιαγωγείου και η συσχέτισή τους με την ανάπτυξη του νηπίου. | el |
dc.title.alternative | Contemporary theory and research for the organisation of the early years space and its influence on the development of young children. | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Palaiologou, Christina | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών | el |
dc.contributor.master | Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων | el |
dc.description.abstracttranslated | Introduction: The present thesis explores the relationship between the configuration of the inside and outside environment of early childhood settings and children’s holistic development.
Purpose: The purpose is to understand how the kindergarten space contributes to the holistic development of young children.
Method: Τhe method adopted is the systematic literature review.
Results: Preschool education teachers need to know how the interior and exterior of kindergartens should be designed. The outdoors space produces a variety of learning benefits for young children, such as open-ended learning, socialization, and further development. The interior space needs the right choice of colors and safe objects, while these are placed in such a way as to favor experiential, collaborative and inquiry based learning.
Discussion: The kindergarten space has the ability to reinforce messages and stimuli and therefore should be designed in such a way to encourage the cognitive, social and emotional development of young children.
Key words: space design, kindergarten, infant development, Montessori, Mallaguzzi, Steiner | el |