dc.contributor.advisor | Νταλιάνης, Κλήμης | |
dc.contributor.author | Σκούρα, Σπυριδούλα | |
dc.contributor.author | Πατερδή, Γεωργία | |
dc.date.accessioned | 2022-10-19T07:51:49Z | |
dc.date.available | 2022-10-19T07:51:49Z | |
dc.date.issued | 2022-10 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3150 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2990 | |
dc.description.abstract | Σήμερα, η τεχνολογία γίνεται σημαντικό μέρος της εκπαιδευτικής πρακτικής.
Ωστόσο, παρά την αντίληψη ότι η εξοικείωση των μαθητών με τα τεχνολογικά εργαλεία
είναι απαραίτητη για τη μαθησιακή τους εξέλιξη, εξακολουθεί να υπάρχει το ερώτημα εάν
η αξιοποίηση ή όχι της τεχνολογίας επηρεάζει τη μαθησιακή διαδικασία. Ο αντίκτυπος των
νέων τεχνολογιών έχει μετρηθεί με πολλαπλούς τρόπους μέσα από την υλοποίηση
ποικίλων ερευνητικών διαδικασιών. Μάλιστα, το επίπεδο επίδρασης της χρήσης
εργαλείων των νέων τεχνολογιών στα μαθησιακά επιτεύγματα των μαθητών μπορεί να
προσδιοριστεί με βάση την πρόοδο των μαθητών στα επιμέρους γνωστικά αντικείμενα,
αλλά και με το επίπεδο της δέσμευσης των μαθητών, καθώς και μέσω των στάσεων, των
αντιλήψεων και της ετοιμότητας των εκπαιδευτικών απέναντι στην αξιοποίηση της
τεχνολογίας. Γενικά, φανερώνεται ότι η ένταξη των νέων τεχνολογιών στις σχολικές τάξεις
φαίνεται να έχει θετικές επιδράσεις στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων των μαθητών,
ανεξάρτητα από το εάν λειτουργούν ως επικουρικό ή συμπληρωματικό μέσο στα
αναλυτικά προγράμματα σπουδών κάθε βαθμίδας εκπαίδευσης.
Σκοπός: Η διερεύνηση εάν και κατά πόσο τα εργαλεία των νέων τεχνολογιών συμβάλλουν
στην καλλιέργεια και στην ενίσχυση των γνώσεων και των δεξιοτήτων των μαθητών που
φοιτούν σε τάξεις γενικής εκπαίδευσης, ειδικής αγωγής και διαπολιτισμικής εκπαίδευσης
(μαθητές Ρομά), όπως και στη δέσμευσή τους απέναντι στη μαθησιακή πράξη | el |
dc.format.extent | 57 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Νέες τεχνολογίες | el |
dc.subject | Γενική και ειδική εκπαίδευση | el |
dc.subject | Μαθητές Ρομά | el |
dc.subject | Ρομά | el |
dc.title | Πόσο επηρεάζει την πρόοδο και εξέλιξη των μαθητών ή όχι η χρήση των νέων τεχνολογιών. | el |
dc.title.alternative | The impact of using new technologies on student progress and development | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Κασιμάτη, Αικατερίνη | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών | el |
dc.contributor.master | Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων | el |