Show simple item record

Διερεύνηση απόψεων και αντιλήψεων διευθυντών σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τη λειτουργία των ενιαίων σχολικών επιτροπών

dc.contributor.advisorSpyridakos, Athanasios
dc.contributor.authorΚαπόνης, Χρήστος
dc.contributor.authorΚουλουκτσή, Μαρία
dc.date.accessioned2021-03-09T12:08:45Z
dc.date.available2021-03-09T12:08:45Z
dc.date.issued2021-02-26
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/319
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-170
dc.description.abstractΗ παρούσα έρευνα αποσκοπεί στην εξέταση των στάσεων κι αντιλήψεων διευθυντών σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε σχέση με τη λειτουργία και το νομικό πλαίσιο, που διέπει τις Ενιαίες Σχολικές Επιτροπές . Προκειμένου να διερευνήσουμε τις αντιλήψεις των σχολικών διευθυντών, επιλέξαμε την ποιοτική ερευνητική προσέγγιση και συλλέξαμε δεδομένα, με τη βοήθεια 8 ημιδομημένων συνεντεύξεωνel
dc.format.extent107el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΔιευθυντές σχολικών μονάδωνel
dc.subjectΠρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subjectΣχολικές επιτροπέςel
dc.subjectΕκπαιδευτική διοίκησηel
dc.titleΔιερεύνηση απόψεων και αντιλήψεων διευθυντών σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τη λειτουργία των ενιαίων σχολικών επιτροπώνel
dc.title.alternativePerceptions of primary school principals regarding the operation of the school committeesel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΣαλμόν, Ιωάννης
dc.contributor.committeeYannas, Prodromos
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.description.abstracttranslatedThis study aims to examine views and perceptions of primary school principals within the Greek educational system. Also, we examine their aspects about the effectiveness and functionality of the school committees. It is achieved through through 8 semi-structured interviews.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές