dc.contributor.advisor | Spyridakos, Athanasios | |
dc.contributor.author | Καπόνης, Χρήστος | |
dc.contributor.author | Κουλουκτσή, Μαρία | |
dc.date.accessioned | 2021-03-09T12:08:45Z | |
dc.date.available | 2021-03-09T12:08:45Z | |
dc.date.issued | 2021-02-26 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/319 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-170 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα έρευνα αποσκοπεί στην εξέταση των στάσεων κι αντιλήψεων διευθυντών σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε σχέση με τη λειτουργία και το νομικό πλαίσιο, που διέπει τις Ενιαίες Σχολικές Επιτροπές .
Προκειμένου να διερευνήσουμε τις αντιλήψεις των σχολικών διευθυντών, επιλέξαμε την ποιοτική ερευνητική προσέγγιση και συλλέξαμε δεδομένα, με τη βοήθεια 8 ημιδομημένων συνεντεύξεων | el |
dc.format.extent | 107 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Διευθυντές σχολικών μονάδων | el |
dc.subject | Πρωτοβάθμια εκπαίδευση | el |
dc.subject | Σχολικές επιτροπές | el |
dc.subject | Εκπαιδευτική διοίκηση | el |
dc.title | Διερεύνηση απόψεων και αντιλήψεων διευθυντών σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τη λειτουργία των ενιαίων σχολικών επιτροπών | el |
dc.title.alternative | Perceptions of primary school principals regarding the operation of the school committees | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Σαλμόν, Ιωάννης | |
dc.contributor.committee | Yannas, Prodromos | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.contributor.master | Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.description.abstracttranslated | This study aims to examine views and perceptions of primary school principals within the Greek educational system. Also, we examine their aspects about the effectiveness and functionality of the school committees. It is achieved through through 8 semi-structured interviews. | el |