Επανασχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας της Αστικής μη Κερδοσκοπικής Εταιρείας Φαιναρέτη
Corporate identity redesign for non-profit Organization Fainareti
Λέξεις-κλειδιά
Φαιναρέτη ; Εγκυμοσύνη ; Γονεϊκότητα ; Εταιρική ταυτότητα ; Προωθητική καμπάνια ; ΕπανασχεδιασμόςΠερίληψη
Η παρούσα πτυχιακή εργασία αποτελεί σχεδιαστική πρόταση για τον επανασχεδιασμό της εταιρικής ταυτότητας της Αστικής μη Κερδοσκοπικής Εταιρείας Φαιναρέτη και το σχεδιασμό διαφημιστικής καμπάνιας για την προώθηση και προβολή των υπηρεσιών της. Η Φαιναρέτη ασχολείται με την ανάπτυξη προγραμμάτων και δράσεων που αφορούν στην ποιοτική και ποσοτική αναβάθμιση του επιπέδου των υπηρεσιών μαιευτικής φροντίδας και ψυχολογικής υποστήριξης της εγκύου, των νέων γονέων και της ευρύτερης οικογένειας στην Ελλάδα.
Στόχος της εργασίας είναι, αρχικά να προσδιοριστουν οι λόγοι που χρήζουν αναγκαίο τον επανασχεδιασμό της υπάρχουσας εταιρικής ταυτότητας και στη συνέχεια να αναπτυχθεί η απαιτούμενη στρατηγική σχεδιασμού ώστε να αποδοθούν λειτουργικές σχεδιαστικές λύσεις για την εταιρική ταυτότητα της ΑμΚΕ Φαιναρέτη, και κατόπιν για την προωθητική καμπάνια.
Αποτέλεσμα της εργασίας αυτής είναι η ανανεωμένη οπτική εικόνα της Φαιναρέτη, η οποία ικανοποιεί τις ανάγκες της, αναδεικνύει τις αξίες της και τη διαφοροποιεί στην αγορά, σε σχέση με τις ανταγωνιστικές εταιρείες. Επιπλέον, μέσω της προωθητικής καμπάνιας δίνεται η δυνατότητα να προβάλλει τις υπηρεσίες της, να ξανασυστηθεί στον κόσμο που την γνωρίζει ήδη αλλά και να προσελκύσει νέες ομάδες ενδιαφέροντος.
Περίληψη
The following dissertation covers the design proposal for the redesign of the corporate identity of a non-profit organisation under the name Fainareti and the design of it’s advertising campaign in order to promote it’s services. Fainareti is invorlved in the development of programmes and actions relating to the qualitative and quantitative increase of the level of midwifery care and mental health support of pregnants, new parents and families in Greece.
The aim of the thesis is, initially to define the reasons of the necessity of the existing corporate identity’s redesign and secondly to develop the appropriate design approach in order to operate functionable design solutions for Fainareti’s corporate identity and then for the advertising campaign.
The result is the company’s renewed visual identity which satisfies it’s needs, and differentiate in the market among the competitors. Moreover, the advertisingcampaign gives the opportunity to promote it’s values, to introduce again to the audiences that already know the company and to engage new audiences of interest.