H δημιουργία τρισδιάστατου εικονικού μοντέλου περιήγησης σχολικού κτιρίου ως μέσο ενίσχυσης της χωρικής σκέψης στην προσχολική ηλικία
Creation of a 3D virtual model of a school building tour as a means of enhancement of spatial thinking in preschool age
Keywords
Τρισδιάστατη αποτύπωση ; Τρισδιάστατο εικονικό περιβάλλον περιήγησης ; Ανάπτυξη χωρικής σκέψηςAbstract
Η Διπλωματική Εργασία που παρουσιάζεται εκπονήθηκε στο πλαίσιο ολοκλήρωσης του Προγράμματος Προπτυχιακών Σπουδών της σχολής Μηχανικών του τμήματος «ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ», με εμβάθυνση στην Γεωδαισία, του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. Στόχος της εργασίας αποτελεί η δημιουργία και χρήση ενός εικονικού τρισδιάστατου περιβάλλοντος, ως παιδαγωγικής πλατφόρμας παιχνιδιών σοβαρού σκοπού η οποία μπορεί να βοηθήσει στην βελτίωση των μαθησιακών διαδικασιών.
Η παρούσα εργασία εστιάζει στην σημασία των παιχνιδιών σοβαρού σκοπού ως εκπαιδευτικά εργαλεία, μέσω των οποίων μπορεί να προαχθεί η τρισδιάστατη χωρική σκέψη στην προσχολική και σχολική ηλικία. Η δημιουργία του τρισδιάστατου εικονικού περιβάλλοντος δημιουργήθηκε με τη χρήση επίγειων και φορητών τεχνικών σάρωσης λέιζερ.
Abstract
The Diploma Thesis presented was carried out as part of the completion of the Undergraduate Studies Program of the Faculty of Engineering of the Department of "SURVEYING AND GEOINFORMATICS ENGINEERING ", with a specialization in Geodesy, of the University of West Attica (UNI.W.A.). Its aim is the creation and use of a virtual 3D environment, as a pedagogical platform of serious games which can help to improve the learning processes.
This Diploma Thesis focuses on the importance of serious games as educational tools, through which three-dimensional spatial thinking can be promoted in preschool and school age. The creation of the 3D virtual environment was created using terrestrial and handheld laser scanning techniques.