Εμφάνιση απλής εγγραφής

Επίδραση της ηλεκτροκίνησης στο δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας και στη διείσδυση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας (RES)

dc.contributor.advisorΜαλατέστας, Παντελής
dc.contributor.authorΛυμπεροπούλου, Παναγιώτα
dc.date.accessioned2022-11-18T13:32:05Z
dc.date.available2022-11-18T13:32:05Z
dc.date.issued2022-09-22
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3363
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3203
dc.description.abstractΣτόχος της παρούσας εργασίας είναι να κατανοηθούν καλύτερα οι επιπτώσεις που σχετίζονται με το αυξανόμενο μερίδιο των ηλεκτρικών οχημάτων στο σύστημα ισχύος για διαφορετικές στρατηγικές φόρτισης. Σε χαμηλό βαθμό διείσδυσης ηλεκτρικών οχημάτων, δεν απαιτείται διαχείριση φορτίου και, επομένως, στοχευμένα μέτρα. Μια αυξανόμενη διείσδυση ηλεκτρικών οχημάτων απαιτεί την εισαγωγή σχημάτων διαχείρισης φορτίου, τα οποία ενδέχεται να απαιτούν προσαρμογή των υφιστάμενων πολιτικών. Τέτοιες πολιτικές θα μπορούσαν ενδεχομένως να διευκολύνουν την εισαγωγή χρονικά μεταβαλλόμενων τιμολογίων που παρέχουν κίνητρα για μια τροποποιημένη συμπεριφορά φόρτισης. Οι ανταγωνιστικές αγορές και τα κίνητρα χρέωσης με έξυπνο τρόπο θα μπορούν να αναιρέσουν τις αρνητικές επιπτώσεις του πρόσθετου φορτίου και να διευκολύνουν την ενσωμάτωση των χρονομεταβλητών ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, λόγω της ευελιξίας που παρέχεται από τους συσσωρευτές.el
dc.format.extent100el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΦόρτιση ηλεκτρικών οχημάτωνel
dc.subjectΑνανεώσιμες πηγές ενέργειαςel
dc.subjectΗλεκτρικά οχήματαel
dc.titleΕπίδραση της ηλεκτροκίνησης στο δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας και στη διείσδυση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας (RES)el
dc.title.alternativeImpact of electromobility on power grid and RES penetrationel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΚαραϊσάς, Πέτρος
dc.contributor.committeeΣυγγερίδου, Ολυμπιάδα
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικώνel
dc.contributor.masterΔιαχείριση και Βελτιστοποίηση Ενεργειακών Συστημάτωνel
dc.description.abstracttranslatedΑim of this work is to better understand the implications related to the increasing share of electric vehicles in the power system under different charging strategies. At low EV penetration, load management and therefore targeted measures are not required. An increasing penetration of electric vehicles requires the introduction of load management schemes, which may require adaptation of existing policies. Such policies could potentially facilitate the introduction of time-varying tariffs that provide incentives for a modified charging behavior. Competitive markets and smart charging incentives will be able to offset the negative effects of additional load and facilitate the integration of time-varying renewables, due to the flexibility provided by battery storage.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές