Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ο ρόλος της συναισθηματικής νοημοσύνης των διευθυντών στη διαχείριση των συγκρούσεων σε σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης

dc.contributor.advisorYannas, Prodromos
dc.contributor.authorΚόλλια, Ειρήνη
dc.date.accessioned2021-03-10T09:13:38Z
dc.date.available2021-03-10T09:13:38Z
dc.date.issued2021-02
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/340
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-191
dc.description.abstractΟι συγκρούσεις αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της σχολικής καθημερινότητας, εκδηλώνονται με διάφορες μορφές και άλλοτε έχουν θετική ή αρνητική επίδραση στη λειτουργία ενός σχολικού οργανισμού. Η συναισθηματική νοημοσύνη των Διευθυντών/ντριών παίζει καθοριστικό ρόλο στη διαχείριση των συγκρούσεων. Η παρούσα μελέτη επιχείρηση να διερευνήσει τη συσχέτιση μεταξύ της συναισθηματικής νοημοσύνης των Διευθυντών και των τρόπων που υιοθετούν στη διαχείριση των συγκρούσεων. Για τη συλλογή των δεδομένων της έρευνας που πραγματοποιήσαμε,αναφορικά με τη συναισθηματική νοημοσύνη έγινε χρήση της κλίμακας του Wong & Law Emotional Intelligence Scale (WLEIS, Wong & Law,2002). Επίσης, επιλέχθηκε η κλίμακα του Rahim Organizational Conflict Inventory II (Rahim, 1983) για τους τρόπους διαχείρισης των συγκρούσεων. Στην παρούσα έρευνα συμμετείχαν 102 Διευθυντές των σχολικών μονάδων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του νομού Αττικής. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι Διευθύντριες δείχνουν μεγαλύτερο πνεύμα συνεργασίας και κάνουν παραχωρήσεις, ενώ δεν υιοθετούν την επιβολή.el
dc.format.extent92el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΣυναισθηματική νοημοσύνηel
dc.subjectΠρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subjectΔιαχείριση συγκρούσεωνel
dc.subjectΔιευθυντές σχολικών μονάδωνel
dc.titleΟ ρόλος της συναισθηματικής νοημοσύνης των διευθυντών στη διαχείριση των συγκρούσεων σε σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσηςel
dc.title.alternativeThe role of principals emotional intelligence in conflict management in primary schoolsel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeSpyridakos, Athanasios
dc.contributor.committeeΣαλμόν, Ιωάννης
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.description.abstracttranslatedConflicts are an integral part of school life, manifest in various forms and sometimes have a positive or negative effect on the functioning of a school organization. Managers' emotional intelligence plays a crucial role in conflict management. Through this study, an attempt was made to highlight the correlation that exists between the emotional intelligence of Managers and the ways they adopt in conflict management. The Wong & Law Emotional Intelligence Scale (WLEIS, Wong & Law, 2002) was used to collect data on our research on emotional intelligence. The Rahim Organizational Conflict Inventory II (Rahim, 1983) scale for conflict management was also chosen. In the present research participated 102 Principals of the school units of the Primary Education of the prefecture of Attica. The results of the research showed that the Directors show a greater spirit of cooperation and make concessions, while they do not adopt enforcement.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές