dc.contributor.advisor | Yannas, Prodromos | |
dc.contributor.author | Κόλλια, Ειρήνη | |
dc.date.accessioned | 2021-03-10T09:13:38Z | |
dc.date.available | 2021-03-10T09:13:38Z | |
dc.date.issued | 2021-02 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/340 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-191 | |
dc.description.abstract | Οι συγκρούσεις αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της σχολικής καθημερινότητας, εκδηλώνονται με διάφορες μορφές και άλλοτε έχουν θετική ή αρνητική επίδραση στη λειτουργία ενός σχολικού οργανισμού. Η συναισθηματική νοημοσύνη των Διευθυντών/ντριών παίζει καθοριστικό ρόλο στη διαχείριση των συγκρούσεων. Η παρούσα μελέτη επιχείρηση να διερευνήσει τη συσχέτιση μεταξύ της συναισθηματικής νοημοσύνης των Διευθυντών και των τρόπων που υιοθετούν στη διαχείριση των συγκρούσεων. Για τη συλλογή των δεδομένων της έρευνας που πραγματοποιήσαμε,αναφορικά με τη συναισθηματική νοημοσύνη έγινε χρήση της κλίμακας του Wong & Law Emotional Intelligence Scale (WLEIS, Wong & Law,2002). Επίσης, επιλέχθηκε η κλίμακα του Rahim Organizational Conflict Inventory II (Rahim, 1983) για τους τρόπους διαχείρισης των συγκρούσεων. Στην παρούσα έρευνα συμμετείχαν 102 Διευθυντές των σχολικών μονάδων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του νομού Αττικής. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι Διευθύντριες δείχνουν μεγαλύτερο πνεύμα συνεργασίας και κάνουν παραχωρήσεις, ενώ δεν υιοθετούν την επιβολή. | el |
dc.format.extent | 92 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Συναισθηματική νοημοσύνη | el |
dc.subject | Πρωτοβάθμια εκπαίδευση | el |
dc.subject | Διαχείριση συγκρούσεων | el |
dc.subject | Διευθυντές σχολικών μονάδων | el |
dc.title | Ο ρόλος της συναισθηματικής νοημοσύνης των διευθυντών στη διαχείριση των συγκρούσεων σε σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης | el |
dc.title.alternative | The role of principals emotional intelligence in conflict management in primary schools | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Spyridakos, Athanasios | |
dc.contributor.committee | Σαλμόν, Ιωάννης | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.contributor.master | Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.description.abstracttranslated | Conflicts are an integral part of school life, manifest in various forms and sometimes have a positive or negative effect on the functioning of a school organization. Managers' emotional intelligence plays a crucial role in conflict management. Through this study, an attempt was made to highlight the correlation that exists between the emotional intelligence of Managers and the ways they adopt in conflict management. The Wong & Law Emotional Intelligence Scale (WLEIS, Wong & Law, 2002) was used to collect data on our research on emotional intelligence. The Rahim Organizational Conflict Inventory II (Rahim, 1983) scale for conflict management was also chosen. In the present research participated 102 Principals of the school units of the Primary Education of the prefecture of Attica. The results of the research showed that the Directors show a greater spirit of cooperation and make concessions, while they do not adopt enforcement. | el |