Show simple item record

Διαχείριση συγκρούσεων σε δύο νοσοκομεία τριτοβάθμιας περίθαλψης

dc.contributor.advisorChalikias, Miltiadis
dc.contributor.authorΔιαμάντη, Μαρία
dc.date.accessioned2022-12-06T14:46:17Z
dc.date.available2022-12-06T14:46:17Z
dc.date.issued2022-11-30
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3443
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3283
dc.description.abstractΠόσες φορές έχουμε εμπλακεί ή έχουμε γίνει θεατές μιας έντονης διαμάχης, μιας εργασιακής σύγκρουσης που μας γέννησε μικτά συναισθήματα. Είτε γιατί αυτό που εντοπίσαμε ήταν μια ανάρμοστη, μια απρεπής συμπεριφορά χωρίς σεβασμό προς τον συνάδελφο, είτε μια έντονη αδικία από τον προϊστάμενο προς τον υφιστάμενο ή και μια έντονη γραφειοκρατική εικόνα που είχε ως αποτέλεσμα να ζημιωθεί ο υπάλληλος. Στο παρόν πόνημα θα ερευνήσουμε τις παραπάνω εικόνες , και όχι μόνο, μέσα σε ένα δημόσιο χώρο που τη τελευταία δεκαετία βάλλεται με έντονα φαινόμενα όπως η πρόσφατη χρηματοοικονομική κρίση και η ακόμα πιο πρόσφατη πανδημία του κορωνοϊού, τα δημόσια νοσοκομεία τριτοβάθμιας περίθαλψης. Θα προσεγγίσουμε έννοιες που συνδέονται με τη σύγκρουση και τα αίτια της αλλά και τρόπους ή μοντέλα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως εργαλεία για της επίλυση τους. Παράλληλα θα αναφερθούν οι εργασιακές σχέσεις και ειδικότερα στα δημόσια νοσηλευτικά ιδρύματα όπου υπάρχει μια έντονη μορφή πολλών και διαφορετικών σχέσεων αλλά και υπαλλήλων. Εργαζόμενοι με μόνιμη θέση ή προσωρινή, υγειονομικοί, διοικητικοί υπάλληλοι κ.α. που καθημερινά αν και δεν υπάρχει άμεση συνεργασία έμμεσα συνεργάζονται και πολλές φορές φτάνουν στο σημείο του διαπληκτισμού.el
dc.format.extent124el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΔιαχείριση συγκρούσεωνel
dc.subjectΕργασιακές σχέσειςel
dc.subjectΝοσηλευτικά ιδρύματαel
dc.subjectΚορωνοϊόςel
dc.subjectΑιτίες συγκρούσεωνel
dc.subjectΣυγκρούσειςel
dc.subjectΔημόσια διοίκησηel
dc.subjectConflict managementel
dc.titleΔιαχείριση συγκρούσεων σε δύο νοσοκομεία τριτοβάθμιας περίθαλψηςel
dc.title.alternativeConflict management in two tertiary care hospitalsel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΣταυρουλάκης, Δημήτριος
dc.contributor.committeeΒαβούρα, Χαρίκλεια
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.contributor.masterΔημόσια Οικονομική και Πολιτικήel
dc.description.abstracttranslatedHow many times have we been involved or witnessed an intense conflict, a work conflict that gave rise to mixed feelings. Either because what we found was an inappropriate, indecent behavior without respect for the colleague, or a strong injustice from the head to the subordinate or a strong bureaucratic image that resulted in the employee being harmed. In this paper we will investigate the above images, and not only, through a public body that in the last decade is facing intense phenomena such as the recent financial crisis and the even more recent coronavirus pandemic, hospitals. We will approach concepts related to the conflict and its causes but also ways or models that can be used as tools to resolve them. At the same time, the industrial relations are mentioned, especially in the public hospitals, where there is a strong form of many different relations, as well as employees. Employees with permanent or temporary position, health workers, administra-tive employees, etc. who daily, although there is no direct cooperation, indirectly coop-erate and often reach the point of contention.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές