Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η δυναμική του περιβάλλοντος λειτουργίας του σχολείου και ο ρόλος του διευθυντή στη διαχείριση, ανάδειξη και προαγωγή του ανθρώπινου δυναμικού. Μελέτη περίπτωσης σχολικού συγκροτήματος Νέας Σμύρνης

dc.contributor.advisorΠιερράκος, Γεώργιος
dc.contributor.authorΓάτσιου, Ιωάννα
dc.contributor.authorΚαρασκούτη, Κυριακή
dc.date.accessioned2021-03-10T11:19:44Z
dc.date.available2021-03-10T11:19:44Z
dc.date.issued2021-02-25
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/345
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-196
dc.description.abstractΤο σχολείο λειτουργεί ως ανοιχτό σύστημα που βρίσκεται σε αλληλεξάρτηση και αλληλεπίδραση με το εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον. Κατά τη διαδικασία αυτή ο διευθυντής της σχολικής μονάδας καλείται να ανακαλύψει έναν κοινό τόπο οράματος και στόχων του σχολείου με τους συντελεστές επίτευξης( εκπαιδευτικούς, μαθητές, γονείς, τοπική κοινωνία, σύλλογοι, σχολικές επιτροπές).Σημαντική είναι όμως και η διαχείριση ,ανάδειξη, προαγωγή του ανθρώπινου δυναμικού και ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός. Όλα όσα προαναφέρθηκαν αποτελούν σημαντικό άξονα ανάδειξης της αποτελεσματικότητας και της ποιότητας της σχολικής μονάδας. Η αποτελεσματική διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού είναι μια από τις σημαντικότερες προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο διευθυντής για την απόκτηση και διατήρηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος του σχολείου του. Η διοίκηση στην εκπαίδευση, παρέχει στους εκπαιδευτικούς-διοικητικούς ηγέτες τις δυνατότητες για ν΄ αφήσουν το στίγμα τους, προκειμένου να επιτύχουν , τόσο τους στόχους της εκάστοτε σχολικής μονάδας, όσο και να βελτιώνουν την απόδοση των ίδιων και των συναδέλφων τους.el
dc.format.extent136el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΣχολική κουλτούραel
dc.subjectΑνθρώπινοι πόροιel
dc.subjectΔιευθυντές σχολικών μονάδωνel
dc.subjectΗγέτηςel
dc.subjectΔιοίκηση ανθρωπίνων πόρωνel
dc.subjectΟργανωσιακή συμπεριφοράel
dc.subjectΟργανωσιακή κουλτούραel
dc.subjectΗγεσίαel
dc.subjectΣχολικό συγκρότημαel
dc.titleΗ δυναμική του περιβάλλοντος λειτουργίας του σχολείου και ο ρόλος του διευθυντή στη διαχείριση, ανάδειξη και προαγωγή του ανθρώπινου δυναμικού. Μελέτη περίπτωσης σχολικού συγκροτήματος Νέας Σμύρνηςel
dc.title.alternativeThe dynamic of the school environment and the role of the headmaster in managing, bringing forward and promoting human resources. Case study of a Nea Smyrni school complexel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeSpyridakos, Athanasios
dc.contributor.committeePsaromiligkos, Ioannis (Yannis)
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.description.abstracttranslatedSchools operate as open systems that continuously interact with and depend on the environment outside the school΄s walls. During this process, the headmaster of the school unit is called to discover a common ground of vision and purpose along with other contributing agents( educators, students, parents, local communities, parents΄ associations/societies, school committees).At the same time, the management, prominence and promotion of human resources is of vital importance, as well as educational planning. All of the above showcase and highlight the school unit΄s efficiency and quality. The successful management of human resources constitutes a major challenge for the headmaster, who needs to atta;in and also preserve the competitive edge of his/her school. Administrative positions in the educational sector offer educators-educational leaders the chance to leave a mark in achieving the goals of their school while also improving the performance of themselves and their colleagues. The dissertation consists of two parts. The first part comprises the study΄s bibliographical context and the theoritical framework of the subject΄s defining parameters. It is developed in five chapers. The second part presents the empirical research conducted,developed in two chapters.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές