Εμφάνιση απλής εγγραφής

Επαυξημένη Πραγματικότητα: Τεχνολογίες και Εφαρμογή της ως εργαλείο προώθησης προϊόντων

dc.contributor.advisorΣιάκας, Σπυρίδων
dc.contributor.authorΜαυρίδης, Ανδρέας
dc.date.accessioned2022-12-16T08:42:51Z
dc.date.available2022-12-16T08:42:51Z
dc.date.issued2022-11-15
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3507
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3347
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) “ΑΝΙΜΑΤΙΟΝ (Δισδιάστατο και Τρισδιάστατο Κινούμενο Σχέδιο)” του τμήματος Γραφιστική και Οπτικής Επικοινωνίας της Σχολής Εφαρμοσμένων Τεχνών και Πολιτισμού του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. Σκοπός της παρούσας εργασίας αποτελεί τη μελέτη της Επαυξημένης Πραγματικότητας (AR) ως προς τις τεχνολογίες που τη διέπουν και να γίνει προσπάθεια ανάλυσης του πως αυτή μπορεί αποτελέσει εργαλείο διαφήμισης και προώθησης προϊόντων. Επιδίωξη και επιθυμία της διπλωματικής αυτής εργασίας είναι να εμπλουτιστεί και να επεκταθεί η βιβλιογραφία για την Επαυξημένη Πραγματικότητα, ώστε να συμβάλει στην εξέλιξη της.el
dc.format.extent84el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectΤεχνολογίεςel
dc.subjectΛογισμικά ARel
dc.subjectΔιαφήμισηel
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectΕπαυξημένη πραγματικότηταel
dc.subjectΈξυπνες συσκευές κινητής τηλεφωνίαςel
dc.titleΕπαυξημένη Πραγματικότητα: Τεχνολογίες και Εφαρμογή της ως εργαλείο προώθησης προϊόντωνel
dc.title.alternativeAugmented Reality: Technologies and its application as tool of Products Promotionel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΚυριακουλάκος, Παναγιώτης
dc.contributor.committeeΜετζητάκος, Ρωσσέτος
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel
dc.contributor.masterΑΝΙΜΑΤΙΟΝ (Δισδιάστατο και Τρισδιάστατο Κινούμενο Σχέδιο)el
dc.description.abstracttranslatedThe current paper was developed during the Postgraduate programme “ΑΝΙΜΑΤΙΟΝ (2D & 3D Cartoon)” of the Department of Graphic and Visual Communication at the School of Applied Arts and Culture of West Attica University. The purpose of this work is to study Augmented Reality (AR) in terms of the technologies that govern it and to make an attempt to analyse how it can be a tool for advertising and product promotion.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές