Εμφάνιση απλής εγγραφής

Εφαρμογή διεπαφής έξυπνων συσκευών με σύστημα υποστήριξης χρηστών & αναφοράς σφαλμάτων

dc.contributor.advisorTroussas, Christos
dc.contributor.authorΓιαννακόπουλος, Νικόλαος
dc.date.accessioned2022-12-22T12:01:22Z
dc.date.available2022-12-22T12:01:22Z
dc.date.issued2022-10
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3533
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3373
dc.description.abstractΗ χρήση συστημάτων αναφοράς σφαλμάτων κρίνεται απαραίτητη σε μια εποχή που μεγάλες και πολύπλοκες υποδομές αντιμετωπίζουν ολοένα και μεγαλύτερες προκλήσεις στην διαχείρηση και οργάνωσή τους. Τέτοιου είδους συστήματα είναι κατά κανόνα υλοποιημένα ως εφαρμογές Web, κάνοντας πιο δύσκολο ο χρήστης να τα εκμεταλλευτεί όπου και όποτε χρειαστεί. Η διπλωματική αυτή εργασία στοχεύει στη δημιουργία μίας mobile εφαρμογής που να συνδυάζει την φορητότητα των μοντέρνων έξυπνων συσκευων με τα συστήματα αναφοράς σφαλμάτων, προσφέροντας τη δυνατότητα γρήγορης αναφοράς προβλημάτων όταν προκύπτουν με αποτέλεσμα την άμεση επίλυσή τους. Η εφαρμογή αυτή αναπτύχθηκε στο Android Studio IDE, σχεδιασμένη με βάση το πρότυπο ανθρωποκεντρικού σχεδιασμού και χρησιμοποιεί RESTful API calls για την επικοινωνία με το ανοιχτού κώδικα σύστημα υποστήριξης πελατών osTicket. Το αποτέλεσμα είναι μία τελική εφαρμογή ικανή να προσαρμοστεί σε οποιαδήποτε εγκατάσταση του osTicket, με χρήση προσωποποιημένων πεδίων για τη δημιουργία αναφορών και την παρακολούθηση της προόδου τρέχοντων ζητημάτων.el
dc.format.extent75el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectRESTful APIel
dc.subjectΜοντέλο σχεδιασμούel
dc.subjectosTicketel
dc.subjectAndroidel
dc.titleΕφαρμογή διεπαφής έξυπνων συσκευών με σύστημα υποστήριξης χρηστών & αναφοράς σφαλμάτωνel
dc.title.alternativeCustomer support & support ticketing system interface application for smart devicesel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΣγουροπούλου, Κλειώ
dc.contributor.committeeΜελετίου, Γεώργιος
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστώνel
dc.description.abstracttranslatedThe use of Support Ticketing Systems is crucial at a time when complex, large-scale infrastructure faces ever-increasing challenges to its organisation and administration. These types of systems are, as a rule, implemented as Web applications, making it more difficult for a user to utilise them whenever and wherever necessary. This paper aims at the creation of a mobile application that combines the portability of modern smart devices with the functionality of Support Ticketing Systems, offering the ability to quickly and easily report issues as they appear, resulting in a quicker resolution process. This application was developed using the Android Studio IDE, designed in accordance with the Human-Centered Model of Design, and uses RESTful API calls to communicate with the open source customer support system osTicket. The result is a final application adjustable to any installation of osTicket, which uses personalisable fields for the creation of tickets and in order to track the status of existing tickets.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές