dc.contributor.advisor | Yannas, Prodromos | |
dc.contributor.author | Μόλαρη, Αθανασία | |
dc.date.accessioned | 2023-02-20T07:50:37Z | |
dc.date.available | 2023-02-20T07:50:37Z | |
dc.date.issued | 2023-02-15 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3689 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3529 | |
dc.description.abstract | Ο τρόπος σκέψης των εκπαιδευτικών είναι καθοριστικός στην τέλεση της εκπαιδευτικής διαδικασίας αφού με βάση αυτόν οι εκπαιδευτικοί προβαίνουν στις διδακτικές και παιδαγωγικές τους επιλογές. Ο σημαντικός ρόλος του εκπαιδευτικού στην σχολική επίδοση των μαθητών έχει αποτελέσει αντικείμενο πολλαπλών ερευνών με συμπεράσματα που υποστηρίζουν πως ο εκπαιδευτικός καθορίζει με τις γνώσεις και τη συμπεριφορά του την ποιότητα του εκπαιδευτικού αποτελέσματος (Ξωχέλλης, 2005 όπ. αναφ. στο Θεοδοσιάδου., 2016). Στην παρούσα εργασία διερευνήθηκαν οι απόψεις 7 εκπαιδευτικών σε δημόσια σχολεία της Αττικής σχετικά με τη σταθερή και ρέουσα νοημοσύνη, τη δύναμη της παρακίνησης των μαθητών, την εφαρμογή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας και τη δύναμη της αυτοαντίληψης των μαθητών. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας οι εκπαιδευτικοί του δείγματος επιδεικνύουν, σε πολύ μεγάλο ποσοστό, αναπτυξιακό τρόπο σκέψης αναπτύσσοντας στενές σχέσεις και υψηλές προσδοκίες για τους μαθητές τους. Αναγνωρίζουν τη σημασία της παρακίνησης και ενθαρρύνουν την ενεργή συμμετοχή όλων των μαθητών στο μάθημα. Αντιλαμβάνονται τη μοναδικότητα του κάθε παιδιού και προσπαθούν να εφαρμόζουν τεχνικές διαφοροποιημένης διδασκαλίας. Πιστεύουν στη ρέουσα νοημοσύνη και στη μεταβλητότητα της μέσα από την εξελισσόμενη εκπαιδευτική διαδικασία. Ωστόσο, υπάρχουν συγκεκριμένα σημεία όπου εκφράζουν παγιωμένο σκεπτικό που όμως είναι λίγα και χάνεται η όποια αρνητική επίδραση. | el |
dc.format.extent | 117 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Παγιωμένος-αναπτυξιακός τρόπος σκέψης | el |
dc.subject | Νοημοσύνη | el |
dc.subject | Διαφοροποιημένη διδασκαλία | el |
dc.subject | Αυτοαντίληψη | el |
dc.title | Παγιωμένος και αναπτυξιακός τρόπος σκέψης των εκπαιδευτικών στην προσέγγιση μαθητών με χαμηλή επίδοση. Απόψεις εκπαιδευτικών | el |
dc.title.alternative | Consolidated and developmental way of thinking of educators in approaching low-achieving students. Teachers' views | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Πιερράκος, Γεώργιος | |
dc.contributor.committee | Psaromiligkos, Ioannis (Yannis) | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.contributor.master | Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.description.abstracttranslated | The way of thinking of educators is decisive in the performance of the educational process, since according to that way, educators act upon their educational and pedagogical choices. The important role of the educator in student achievement has comprised a subject of multiple researches with conclusions that support the fact that the educator determines with his/her knowledge and behavior the quality of the educational output. In this current paper, I interviewed 7 educators of public schools in Attica, regarding
the steady and flow intelligence, the power of motivation of students, the application of diversified teaching and the power of self-perception of students. According to the results of this paper, the educators of the sample demonstrate, in an overwhelming majority, developmental way of thinking, developing tight relationships and high expectations for their students. The educators recognize the importance of motivation and encourage the active participation of all the students in the class. They understand the uniqueness of each child and they try to apply techniques of diversified teaching. They believe in the flow of intelligence and in the volatility of it through the developmental educational process. However, there are specific points that express fixed mindset, which are few and the possible negative effect is lost. | el |