dc.contributor.advisor | Spyridakos, Athanasios | |
dc.contributor.author | Βαγγελούδης, Μιχαήλ | |
dc.contributor.author | Παπαδήμος, Βασίλειος | |
dc.date.accessioned | 2023-02-20T08:08:02Z | |
dc.date.available | 2023-02-20T08:08:02Z | |
dc.date.issued | 2023-02-16 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3690 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3530 | |
dc.description.abstract | Στην παρούσα εργασία θα επιχειρήσουμε να αποσαφηνίσουμε τους παράγοντες που επηρεάζουν το βαθμό ικανοποίησης των γονέων από την εκπαιδευτική διαδικασία που λαμβάνει χώρα στο Δημοτικό σχολείο για το μάθημα της Φυσικής Αγωγής. Για την επίτευξη αυτού του σκοπού θα πραγματοποιήσουμε διήθηση στις απόψεις των γονέων θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να αναδείξουμε στερεοτυπικές αντιλήψεις και κατά πόσο αυτές διαδραματίζουν ρόλο στην ακαδημαϊκή εξέλιξη των παιδιών.
Επίσης, θα διευκρινίσουμε πως αυτές οι αντιλήψεις επηρεάζουν το έργο των εκπαιδευτικών, τη μεταξύ τους σχέση και την εν γένει επικοινωνία ανάμεσα σε γονείς και εκπαιδευτικούς. Θα εξετάσουμε την προσέγγιση των γονέων σχετικά με την διδασκαλία του μαθήματος της ΦΑ. Θα αναδείξουμε επίσης, την αναγκαιότητα της διδασκαλίας της ΦΑ για την καταπολέμηση ζητημάτων που προκλήθηκαν ή αναδύθηκαν κατά την περίοδο του εγκλεισμού και της τηλεκπαίδευσης και αφορούν τόσο τη σωματική όσο και την πνευματική υγεία των μαθητών. Ακόμα, θα αναπτύξουμε τη στάση των γονέων γενικά και του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων ειδικότερα σχετικά με το αντίκτυπο της ΦΑ στη ζωή των παιδιών, εντός και εκτός σχολικού ωραρίου. Όλα τα παραπάνω αποτελούν θέματα που επηρεάζουν τις συνθήκες επικοινωνίας, εργασίας, συνεργασίας και της εύρυθμης συνολικά λειτουργίας μιας εκπαιδευτικής μονάδας, η οποία τίθεται κάτω από την δικαιοδοσία της διεύθυνσης του σχολείου. | el |
dc.format.extent | 170 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Γονεϊκή ικανοποίηση | el |
dc.subject | Γονεϊκή εμπλοκή | el |
dc.subject | Προσδοκίες γονέων | el |
dc.subject | Αντιλήψεις γονέων | el |
dc.subject | Σχολική αποτελεσματικότητα | el |
dc.subject | Φυσική αγωγή | el |
dc.subject | Πρωτοβάθμια εκπαίδευση | el |
dc.title | Βαρόμετρο ικανοποίησης των γονέων ως προς την παρεχόμενη εκπαίδευση στο μάθημα της φυσικής αγωγής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση | el |
dc.title.alternative | Parent satisfaction barometer in terms of the education provided in the course of physical education in primary education | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Psaromiligkos, Ioannis (Yannis) | |
dc.contributor.committee | Yannas, Prodromos | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.contributor.master | Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.description.abstracttranslated | In this paper we will attempt to clarify the factors that influence the degree of satisfaction of parents with the educational process that takes place in the Primary school for the Physical Education (PE) course. In order to achieve this goal, we will filter the opinions of parents, wanting in this way to highlight stereotypical perceptions and whether they play a role in the academic development of children. We will also clarify how these perceptions affect the work of teachers, the relationship between them and the communication in general between parents and teachers. We will examine the approach of the parents regarding the teaching of the PE lesson. We will also highlight the necessity of teaching PE to combat issues that have been caused or emerged during the period of confinement and remote education and concern both the physical and mental health of students. Furthermore, we will develop the attitude of parents in general and the Association of Parents and Guardians in particular regarding the impact of PE in children's lives, inside and outside school hours. All of the above are matters that affect the conditions of communication, work, cooperation and the overall orderly operation of an educational unit which is placed under the jurisdiction of the school management. | el |