Εμφάνιση απλής εγγραφής

Το σύνδρομο της Εστιακής Επιληψίας και οι επιπτώσεις στην εγκεφαλική λειτουργία του παιδιού

dc.contributor.advisorΜιχαλόπουλος, Ευστάθιος
dc.contributor.advisorΚαρκαλούσος, Πέτρος
dc.contributor.authorΜπατατόλη, Ελένη
dc.date.accessioned2023-02-20T09:11:44Z
dc.date.available2023-02-20T09:11:44Z
dc.date.issued2023-02-17
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3695
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3535
dc.description.abstractOne of the most common brain disorders worldwide is epilepsy. It is a syndrome that affects a large percentage of people without age restrictions. Epilepsy has been categorized into different types depending on the focus of an epileptic seizure. This paper analyzes and describes the Focal Epilepsy syndrome. The aim of the work is a better study and acquisition of knowledge regarding Focal Epilepsy. Its purpose is to clarify information and inform teachers about Focal Epilepsy in children. First, the work analyzes the definition, the characteristics of this epilepsy and a historical retrospection. Next, various concepts such as epilepsy and seizures are explained. The pathophysiology of the disease and its genetics are analyzed. Moreover, reference is made to the diagnosis and treatment. The work also focuses on the learning difficulties of children with epilepsy and how it affects their daily lives. Reference is also made to the role of teachers towards epileptic children and how they can help them before or during epileptic seizures. Finally, we conclude that the symptoms and the clinical picture appear after the examination of the encephalogram and depending on the type of epilepsy, the appropriate treatment is determined. We also conclude that focal epilepsy affects the learning ability of the epileptic student and the significance of the teacher's role in the management of the epileptic child.el
dc.format.extent51el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕστιακή επιληψίαel
dc.subjectΕστιακές κρίσειςel
dc.subjectΕπιληπτική κρίσηel
dc.subjectΕγκεφαλογράφημαel
dc.subjectΧρωμόσωμα 20el
dc.subjectΓ- αμινοβουτυρικό οξύel
dc.subjectΑύραel
dc.titleΤο σύνδρομο της Εστιακής Επιληψίας και οι επιπτώσεις στην εγκεφαλική λειτουργία του παιδιούel
dc.title.alternativeFocal epilepsy syndrome and its effects on thw child's brain functionel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΚαρκαλούσος, Πέτρος
dc.contributor.committeeΜιχαλόπουλος, Ευστάθιος
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedΜία από τις πιο συνηθισμένες διαταραχές του εγκεφάλου σε όλο τον κόσμο είναι η επιληψία. Είναι ένα σύνδρομο που επηρεάζει μεγάλο ποσοστό ανθρώπων χωρίς περιορισμούς στην ηλικία του. Η επιληψία έχει κατηγοριοποιηθεί σε διάφορους τύπους ανάλογα με την εστία που προκαλείται μια επιληπτική κρίση. Η συγκεκριμένη εργασία αναλύει και περιγράφει το σύνδρομο της Εστιακής Επιληψίας. Στόχος της εργασίας είναι η καλύτερη μελέτη και απόκτηση γνώσης σχετικά με την Εστιακή Επιληψία. Σκοπός της είναι η αποσαφήνιση πληροφοριών και η πληροφόρηση των εκπαιδευτικών για την Εστιακή Επιληψία στα παιδιά. Αρχικά, η εργασία αναλύει τον ορισμό, τα χαρακτηριστικά της συγκεκριμένης επιληψίας και γίνεται μια ιστορική αναδρομή. Στη συνέχεια, επεξηγούνται διάφορες έννοιες όπως επιληψία και επιληπτικές κρίσεις. Αναλύεται η παθοφυσιολογία της νόσου και η γενετική της. Έπειτα, γίνεται αναφορά στη διάγνωση και στη θεραπευτική αντιμετώπιση. Ακόμη, η εργασία επικεντρώνεται στις μαθησιακές δυσκολίες των παιδιών με επιληψία και πως επηρεάζει την καθημερινότητα τους. Επίσης, γίνεται αναφορά στον ρόλο του εκπαιδευτικού προς ένα επιληπτικό παιδί και πως μπορεί να το βοηθήσει πριν ή κατά την διάρκεια των επιληπτικών κρίσεων. Τέλος, συμπεραίνουμε πως τα συμπτώματα και η κλινική εικόνα εμφανίζονται μετά την εξέταση του εγκεφαλογραφήματος και ανάλογα με τον τύπο της επιληψίας καθορίζεται και η κατάλληλη θεραπεία. Επίσης, συμπεραίνουμε ότι η εστιακή επιληψία επηρεάζει τη μαθησιακή ικανότητα του επιληπτικού μαθητή και τη βαρύνουσα σημασία του ρόλου του εκπαιδευτικού στη διαχείριση του επιληπτικού παιδιού.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές