Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ανάπτυξη ευφυούς εκπαιδευτικής εφαρμογής για την Αναγνώριση φωνημάτων και γραμμάτων από παιδιά πρώτης σχολικής ηλικίας

dc.contributor.advisorMoundridou, Maria
dc.contributor.authorΣταυριανίδης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΜερεκούλια, Καλλιόπη
dc.date.accessioned2023-02-20T09:21:26Z
dc.date.available2023-02-20T09:21:26Z
dc.date.issued2023-02-17
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3696
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3536
dc.description.abstractΕισαγωγή: Στην παρούσα εργασία κάναμε μια προσπάθεια να εξετάσουμε τα Ευφυή Δι-δακτικά Συστήματα (ΕΔΣ), την χρήση τους μέχρι σήμερα και την αξία τους στην εκπαίδευ-ση. Είδαμε την εκπαιδευτική αξία των ηλεκτρονικών παιχνιδιών και κάναμε μια σύντομη σύγκριση ανάμεσα σε αυτά και στα ΕΔΣ. Αφού αναλύσαμε αδρομερώς τη δομή αμφοτέ-ρων, προτείναμε μια δομή λογισμικού αποτελούμενη από στοιχεία ηλεκτρονικών παιχνι-διών και ΕΔΣ. Σκοπός: Η διερεύνηση τρόπων για τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη ΕΔΣ που να προσφέ-ρουν ποιοτική ψυχαγωγική εμπειρία χρήσης ανάλογη με αυτή που συνήθως προσφέρουν τα βιντεοπαιχνίδια. Μέθοδος: Βιβλιογραφική έρευνα, και πειραματική ανάπτυξη ενός λογισμικού ΕΔΣ. Αποτελέσματα: Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια γνωρίζουν δυσανάλογα μεγάλη εμπορική επι-τυχία σε σχέση με τα ΕΔΣ. Ως εκ τούτου, πιστεύουμε, ότι για την επιτυχία ενός ΕΔΣ η ε-μπειρία χρήσης που προσφέρει, πρέπει να είναι ευχάριστη, ανάλογη με αυτή των βιντεο-παιχνιδιών. Στο πλαίσιο αυτό, προτείναμε μια δομή ΕΔΣ που να συνδυάζει στοιχεία παι-χνιδιού, και αναπτύξαμε μια πειραματική εφαρμογή για τη διδασκαλία του αλφάβητου σε μαθητές πρώτης σχολικής ηλικίας. Συμπεράσματα: Η εμπειρία χρήσης που προσφέρει ένα ΕΔΣ θα μπορούσε να είναι πολύ σημαντική για την επιτυχία του. Πιστεύουμε ότι χρειάζεται περισσότερη έρευνα στην κα-τεύθυνση ανάπτυξης ΕΔΣ που προσφέρουν ταυτόχρονα ψυχαγωγία. Σε αυτή την κατεύ-θυνση θα μπορούσε να βοηθήσει η γνώση και η εμπειρία της βιομηχανίας των ηλεκτρονι-κών παιχνιδιών.el
dc.format.extent67el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΕΔΣel
dc.subjectΕυφυές εκπαιδευτικό σύστημαel
dc.subjectΔιαφοροποιημένη διδασκαλίαel
dc.subjectΥεχνολογίες της πληροφορικής στην εκπαίδευσηel
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectΗλεκτρονικά παιχνίδιαel
dc.subjectΦωνολογική επίγνωσηel
dc.titleΑνάπτυξη ευφυούς εκπαιδευτικής εφαρμογής για την Αναγνώριση φωνημάτων και γραμμάτων από παιδιά πρώτης σχολικής ηλικίαςel
dc.title.alternativeDevelopment of intelligent educational software aiming to assist first grade primary school students to connect letters with corresponding soundsel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeHATZIGIANNI, MARIA
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedIntroduction: In the present work, we made an attempt to investigate the Intelligent Tu-toring Systems (ITS), their usage until today and their value for education. We studied the educational value of video games and compered them with ITS. Having analyzed briefly the structure of both we proposed a software framework consisting of ITS and Video Game el-ements. Purpose: Our purpose was to investigate ways of designing and developing ITS that offer high quality user experience comparable with the one video games usually offer. Method: We conducted a literature review and we developed an experimental ITS. Results: Video games have a disproportional commercial success compered to ITS. Thus, we believe, a satisfying user experience, similar to the one electronic games offer, is essen-tial to the success of an ITS. To this end, we proposed a structure for an ITS that features video game characteristics and developed an experimental application that teaches the Al-phabet to students of the first grade. Discussion: The user experience, and ITS offers, could be of high importance to its success. We believe, further investigation is necessary on ITS that offer entertainment in the same time. To this end, video game industry’s knowledge and experience could be quite useful.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές