• Η επίδραση των τεχνικών marketing στην αυτοπεποίθηση των καταναλωτών 

      Παγκράτη, Άννα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10)
      Στη σύγχρονη εποχή, με την ανάπτυξη της τεχνολογίας, των μέσων επικοινωνίας & την άμεση διακίνηση των ιδεών, ένας τομέας που έχει επίσης ανθίσει είναι αυτός της προσωπικής ανάπτυξης και αυτοβελτίωσης. Καθημερινά, ερχόμαστε ...
    • Ηθικό μάρκετινγκ, επιχειρησιακές συγκρούσεις και προτάσεις βελτίωσης 

      Κόπολα, Αλεξάνδρα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-12)
      Η πτυχιακή εργασία εξετάζει τον τομέα του ηθικού marketing, εστιάζοντας στις λειτουργικές συγκρούσεις και προτείνοντας βελτιώσεις. Το πρώτο μέρος παρουσιάζει μια θεωρητική ανάλυση, ενώ το δεύτερο μέρος βασίζεται σε έρευνα ...