Πλοήγηση Πτυχιακές εργασίες ανά Λέξεις-κλειδιά "Μόδα"
Αποτελέσματα 1-1 από 1
-
Η επίδραση των κοινωνικών δικτυών στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή στην βιομηχανία της μόδας κατά την περίοδο της πανδημίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-15)Τα τελευταία χρόνια έχουν διαμορφωθεί πολλές νέες μορφές μάρκετινγκ μέσω της χρήσης του Διαδικτύου και της δημιουργίας Πλατφορμών Κοινωνικών Μέσων. Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ένα ευρέως διαδεδομένο εργαλείο, το οποίο ...