dc.contributor.advisor | Moundridou, Maria | |
dc.contributor.author | Στρουμπούλη, Ελένη | |
dc.date.accessioned | 2023-02-20T10:44:40Z | |
dc.date.available | 2023-02-20T10:44:40Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3700 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3540 | |
dc.description.abstract | Η αξιοποίηση της Επαυξημένης Πραγματικότητας (Augmented Reality) στην εκπαίδευση, αν και καινοτόμος μέθοδος, φαίνεται να έχει μια αυξανόμενη πρόοδο και να κυριαρχεί σε γνωστικά αντικείμενα των θετικών και φυσικών επιστημών, μιας και προσφέρεται για προσομοιώσεις, οπτικοποιήσεις και γενικά αναπαράσταση αφηρημένων εννοιών τρισ-διάστατα. Από την άλλη, οι μαθησιακές δυσκολίες έχουν γίνει αντικείμενο μελέτης για πολλούς ερευνητές εδώ και χρόνια. Κι αυτό γιατί αποτελούν τη μεγαλύτερη κατηγορία ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών, μιας και σύμφωνα με την ελληνική βιβλιογραφία οι μι-σοί από τους μαθητές έχουν διαγνωστεί με Μαθησιακές Δυσκολίες. Η παρούσα εργασία διερευνά τις έρευνες που έχουν διεξαχθεί σχετικά με την παιδαγωγική αξία της επαυξη-μένης πραγματικότητας και τις μαθησιακές δυσκολίες, που εμφανίζονται σε μαθητές. Σκοπός της είναι η διερεύνηση των γενικότερων μαθησιακών δυσκολιών, με αναφορές στην ανάγνωση και στη γραφή, σε συνδυασμό με την αξιοποίηση της επαυξημένης πραγματικότητας, ώστε η τελευταία να προσφέρει και να βελτιώσει τον τρόπο με τον οποίο ο άνθρωπος μαθαίνει. Μέσω μιας βιβλιογραφικής ανασκόπησης θα παρουσιαστεί ο ρόλος της επαυξημένης πραγματικότητας στην εκπαίδευση και συγκεκριμένα στο κομ-μάτι των μαθησιακών δυσκολιών και πώς αυτή συμβάλλει αποτελεσματικά στη βελτίω-ση αυτών των μαθητών. Τέλος, προτείνεται να γίνει μια εκτενέστερη έρευνα για την εξα-γωγή εγκυρότερων αποτελεσμάτων. | el |
dc.format.extent | 57 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Επαυξημένη πραγματικότητα | el |
dc.subject | Μαθησιακές δυσκολίες | el |
dc.title | Η αξιοποίηση της επαυξημένης πραγματικότητας σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Προβλήματα ανάγνωσης και γραφής. | el |
dc.title.alternative | The development of augmented reality in students with learning disabilities. The problems of reading and writing. | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | KARKALOUSOS, PETROS | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών | el |
dc.contributor.master | Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων | el |
dc.description.abstracttranslated | The development of Augmented Reality in education, as an innovative method, seems to dominate in natural and physical sciences, since it lends itself to simulations, visualiza-tions and generally representations of abstract concepts in three dimensions. On the oth-er hand, learning disabilities have been the subject of study for a lot of researchers for years. So, they constitute the largest category of special educational needs, since accord-ing to the Greek literature half of the students have been diagnosed with Learning Diffi-culties. This paper explores researches that have been conducted on the pedagogical val-ue of augmented reality and the learning difficulties that appear in students. Its purpose is the investigation of learning difficulties, in reading and writing, in combination with the development of augmented reality, so that the latter offers and improves the way in which people learn. Through a literature review, the role of augmented reality in educa-tion will be presented, specifically in the area of learning difficulties and how it effectively contributes to the improvement of these students. Finally, it is suggested that more extensive research is needed in order to draw more valid conclusions. | el |