Show simple item record

Παιγνιώδης μάθηση και ο ρόλος του παιδαγωγού

dc.contributor.advisorΣιδηροπούλου, Τρυφαίνη
dc.contributor.advisorΦώτη, Παρασκευή
dc.contributor.authorΦρονιμάκη, Θεοδώρα
dc.date.accessioned2023-02-20T10:50:08Z
dc.date.available2023-02-20T10:50:08Z
dc.date.issued2023-02-17
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3702
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3542
dc.description.abstractΑντικείμενο της διπλωματικής εργασίας με τίτλο «Παιγνιώδης μάθηση και ο ρόλος του παιδαγωγού» είναι η διερεύνηση του παιχνιδιού στην δυναμική σχέση με την μάθηση των παιδιών. Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να παρουσιάσουμε μέσα από βιβλιογραφική έρευνα τις σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις με επίκεντρο την μάθηση μέσα από το παιχνίδι και ποιος είναι ο ρόλο του παιδαγωγού. Θα αναφερθούν οι τρόποι με τους οποίους το παιχνίδι μπορεί να γίνει μέρος της μαθησιακής διαδικασίας από τον παιδικό σταθμό έως και τις πρώτες τάξεις του δημοτικού σχολείου. Ζώντας σε μία σύγχρονη κοινωνία δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε τις εφαρμογές των τεχνολογιών της πληροφορικής απαντώντας στο ερώτημα ποιος ο ρόλος των ΤΠΕ στην εκπαίδευση και ποια η χρήση τους στην παιγνιώδη μάθηση. Και τέλος, η αξιολόγηση μέσω της μάθησης που αναδύεται μέσα από το παιχνίδι, η οποία εμπεριέχει το έργο του παιδιού και του εκπαιδευτικού.el
dc.format.extent46el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΠαιγνιώδη μάθησηel
dc.subjectΠαιδαγωγόςel
dc.subjectΕκπαιδευτικόςel
dc.subjectΤεχνολογίαel
dc.subjectΑξιολόγησηel
dc.subjectΚέντρα δημιουργικής απασχόλησηςel
dc.titleΠαιγνιώδης μάθηση και ο ρόλος του παιδαγωγούel
dc.title.alternativePlayful learning and the role of the educatorel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΦώτη, Παρασκευή
dc.contributor.committeeΣιδηροπούλου - Κανέλλου, Τρυφαίνη
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedThe subject of the diploma thesis with the title "Playful learning and the role of the educator" is the investigation of play in the dynamic relationship with the children's learning. The purpose of this assignment is to present, through bibliographic research, the modern pedagogical approaches focusing on learning through play and what the role of the educator is. The ways in which play can become part of the learning process from kindergarten to the first grades of elementary school will be mentioned. Living in a modern society, we could not omit the applications of IT technologies answering the question of what the role of ICT in education is and what its use in playful learning is. And finally, assessment through learning which emerges through playing, which involves the work of the child and the teacher.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές