dc.contributor.advisor | Σιδηροπούλου, Τρυφαίνη | |
dc.contributor.advisor | Φώτη, Παρασκευή | |
dc.contributor.author | Φρονιμάκη, Θεοδώρα | |
dc.date.accessioned | 2023-02-20T10:50:08Z | |
dc.date.available | 2023-02-20T10:50:08Z | |
dc.date.issued | 2023-02-17 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3702 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3542 | |
dc.description.abstract | Αντικείμενο της διπλωματικής εργασίας με τίτλο «Παιγνιώδης μάθηση και ο ρόλος του παιδαγωγού» είναι η διερεύνηση του παιχνιδιού στην δυναμική σχέση με την μάθηση των παιδιών.
Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να παρουσιάσουμε μέσα από βιβλιογραφική έρευνα τις σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις με επίκεντρο την μάθηση μέσα από το παιχνίδι και ποιος είναι ο ρόλο του παιδαγωγού. Θα αναφερθούν οι τρόποι με τους οποίους το παιχνίδι μπορεί να γίνει μέρος της μαθησιακής διαδικασίας από τον παιδικό σταθμό έως και τις πρώτες τάξεις του δημοτικού σχολείου. Ζώντας σε μία σύγχρονη κοινωνία δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε τις εφαρμογές των τεχνολογιών της πληροφορικής απαντώντας στο ερώτημα ποιος ο ρόλος των ΤΠΕ στην εκπαίδευση και ποια η χρήση τους στην παιγνιώδη μάθηση. Και τέλος, η αξιολόγηση μέσω της μάθησης που αναδύεται μέσα από το παιχνίδι, η οποία εμπεριέχει το έργο του παιδιού και του εκπαιδευτικού. | el |
dc.format.extent | 46 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Παιγνιώδη μάθηση | el |
dc.subject | Παιδαγωγός | el |
dc.subject | Εκπαιδευτικός | el |
dc.subject | Τεχνολογία | el |
dc.subject | Αξιολόγηση | el |
dc.subject | Κέντρα δημιουργικής απασχόλησης | el |
dc.title | Παιγνιώδης μάθηση και ο ρόλος του παιδαγωγού | el |
dc.title.alternative | Playful learning and the role of the educator | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Φώτη, Παρασκευή | |
dc.contributor.committee | Σιδηροπούλου - Κανέλλου, Τρυφαίνη | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών | el |
dc.contributor.master | Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων | el |
dc.description.abstracttranslated | The subject of the diploma thesis with the title "Playful learning and the role of the educator" is the investigation of play in the dynamic relationship with the children's learning.
The purpose of this assignment is to present, through bibliographic research, the modern pedagogical approaches focusing on learning through play and what the role of the educator is. The ways in which play can become part of the learning process from
kindergarten to the first grades of elementary school will be mentioned. Living in a modern society, we could not omit the applications of IT technologies answering the question of what the role of ICT in education is and what its use in playful learning is. And finally, assessment through learning which emerges through playing, which involves the work of the child and the teacher. | el |