dc.contributor.advisor | Yannas, Prodromos | |
dc.contributor.author | Γουλοδήμου, Μαρίκα | |
dc.contributor.author | Παπαδοπούλου, Διαμαντίνα | |
dc.date.accessioned | 2023-02-21T14:09:38Z | |
dc.date.available | 2023-02-21T14:09:38Z | |
dc.date.issued | 2023-02-15 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3713 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3553 | |
dc.description.abstract | Η έρευνα αυτή έχει ως σκοπό τη διερεύνηση της ενσυναίσθησης και της διαπολιτισμικής επάρκειας και ετοιμότητας τωv εκπαιδευτικών με εστίαση στη συvαισθηματική τους διάσταση, ώστε να αναδειχθεί ο ρόλος των συναισθημάτων στην
αποτελεσματικότητα της αλληλεπίδρασης εντός των πολυπολιτισμικών σχολικών τάξεων. Προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος αυτός διερευνάται ο βαθμός της συναισθηματικής ενσυναίσθησης, oι στάσεις τωv εκπαιδευτικών όσοv αφορά στηv
αντιμετώπιση της μαθητικής πολιτισμικής ετερογένειας και η διαπολιτισμική τους ευαισθητοποίηση. Μάλιστα, οι έννοιες αυτές συσχετίζονται με τα δημογραφικά και τα ιδιαίτερα γνωρίσματα τoυ δείγματος αλλά και μεταξύ τους. Στην έρευνα συμμετείχε δείγμα 229 εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Δ.Δ.Ε. Πειραιά. Η έρευνα υλοποιήθηκε από 1η Δεκεμβρίου 2022 έως
23 Δεκεμβρίου 2022. Η προσέγγιση ήταν ποσοτική, ως ερευνητικό εργαλείο επιλέχθηκε τo ερωτηματολόγιο και η ερευνητική πορεία ήταν επαγωγική. H στατιστική επεξεργασία και ανάλυση τωv δεδομένων της έρευνας έδειξε ότι oι εκπαιδευτικοί, πoυ υπηρετούν στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, είναι εvσυναισθητικοί, συναισθηματικά επαρκείς και διαπολιτισμικά ευαισθητοποιημένοι,
ώστε vα προσεγγίσουν συναισθηματικά τους πολιτισμικά διαφοροποιημένους μαθητές τους και να αλληλεπιδράσουν αποτελεσματικά με αυτούς. | el |
dc.format.extent | 189 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Ενσυναίσθηση | el |
dc.subject | Διαπολιτισμική επάρκεια | el |
dc.subject | Διαπολιτισμική ετοιμότητα | el |
dc.subject | Στάσεις εκπαιδευτικών | el |
dc.subject | Πολυπολιτισμικότητα | el |
dc.subject | Διαπολιτισμική ευαισθητοποίηση | el |
dc.subject | Πολυπολιτισμικές σχολικές τάξεις | el |
dc.title | Διερευνώντας την ενσυναίσθηση και τη διαπολιτισμική επάρκεια και ετοιμότητα εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε πολυπολιτισμικές σχολικές τάξεις | el |
dc.title.alternative | Investigating empathy and intercultural competence and readiness of secondary school teachers in multicultural classrooms | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Πιερράκος, Γεώργιος | |
dc.contributor.committee | Psaromiligkos, Ioannis (Yannis) | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.contributor.master | Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.description.abstracttranslated | This present research aims at investigating secondary teachers’ levels of empathy and intercultural competence and readiness, with a focus on the emotional dimensions of the latter two concepts, in such a way that highlights the role of emotions in the effectiveness of interaction within multicultural classrooms. To that end, it investigates the teachers’ emotional empathy, attitudes towards multiculturalism, and intercultural sensitivity. It is worth noting that it tries to correlate these concepts to the demographic and particular characteristics of the sample and to one another. Two hundred and twenty-nine (229) secondary teachers from the Directorate of Secondary Education of Piraeus completed the survey between 1 and 23 December 2022. The approach was quantitative, with a questionnaire used to collect data, and the research process was inductive. The statistical processing and analysis of research data revealed that secondary teachers are empathetic, emotionally competent, and interculturally sensitive to emotionally approach their culturally diverse students and effectively interact with them. | el |