Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ικανοποίηση των εκπαιδευτικών από τη στήριξη της πολιτείας για τη στελέχωση, την υποδοχή και την ένταξή τους στις σχολικές μονάδες

dc.contributor.advisorSpyridakos, Athanasios
dc.contributor.authorΚουρούκλη, Χριστίνα
dc.contributor.authorΡούσσου, Ιωάννα- Αντωνία
dc.date.accessioned2023-02-21T14:31:44Z
dc.date.available2023-02-21T14:31:44Z
dc.date.issued2023-02-16
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3715
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3555
dc.description.abstractΕίναι ευρέως γνωστό πως η ποιότητα του εκπαιδευτικού συστήματος εξαρτάται από την αποτελεσματικότητα του διδακτικού έργου και κατά συνέπεια από τον ίδιο τον εκπαιδευτικό. Παράλληλα, η αποτελεσματική διδασκαλία βρίσκεται σε άμεση συσχέτιση με τα κίνητρα του εκπαιδευτικού, την επαγγελματική του ικανοποίηση καθώς και από τις συνθήκες εργασίας στη σχολική μονάδα όπου εργάζεται ο εκπαιδευτικός. Ταυτόχρονα, ο τρόπος πρόσληψης αλλά και η ένταξη των εκπαιδευτικών στη σχολική μονάδα αποτελούν άρρηκτους παράγοντες για την αύξηση/μείωση της επαγγελματικής τους ικανοποίησης. Η συγκεκριμένη έρευνα επικεντρώνεται στη μέτρηση της ικανοποίησης των εκπαιδευτικών από τη στήριξη της πολιτείας στη στελέχωσή τους στις δομές εκπαίδευσης. Πιο συγκεκριμένα, η έρευνα έχει ως σκοπό να διερευνήσει την ικανοποίηση των εκπαιδευτικών από τον τρόπο πρόσληψής τους και ειδικότερα την υποδοχή, την αποδοχή, την ένταξη και την υποστήριξη του εκπαιδευτικού από την πολιτεία στο νέο εργασιακό περιβάλλον. Η βιβλιογραφική έρευνα απέδειξε ότι το θέμα της εργασιακής ικανοποίησης έχει απασχολήσει πληθώρα μελετητών σε όλα τα επαγγέλματα καθώς επιδρά στην ανάπτυξη κινήτρων των εργαζομένων και στην αύξηση της παραγωγικότητάς τους. Παρόλα αυτά, ιδιαίτερα τα τρία τελευταία χρόνια που διορίσθηκαν πολλοί νέοι εκπαιδευτικοί, εντοπίστηκε ένα κενό στην έρευνα καθώς δεν έχουν πραγματοποιηθεί μελέτες που ερευνούν τη μέτρηση της εργασιακής ικανοποίησης των νεοδιοριζόμενων εκπαιδευτικών σε συσχέτιση με την υποστήριξη της πολιτείας σε αυτούς τους τομείς. Η έρευνα μας επιχειρεί λοιπόν να καλύψει αυτό το κενό και διεξάγεται με τη μεθοδολογία της MUSA (Multicriteria Satisfaction Analysis), γεγονός που της προσδίδει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Το δείγμα που συλλέχθηκε αποτελούνταν από 302 άτομα. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι εκπαιδευτικοί σε γενικές γραμμές δεν είναι ικανοποιημένοι από την υποστήριξη της πολιτείας, ενώ εμφανίζουν παράλληλα χαμηλό ποσοστό ικανοποίησης από τον τρόπο επιλογής. Αντιθέτως, δείχνουν να είναι περισσότερο ευχαριστημένοι από το εργασιακό τους περιβάλλον. Επιπρόσθετα, οι παράγοντες της διοικητικής διαδικασίας και του θεσμικού πλαισίου των προσλήψεων φαίνεται πως αποτελούν σημεία που χρήζουν άμεσης βελτίωσης.el
dc.format.extent135el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΕπαγγελματική ικανοποίησηel
dc.subjectΙκανοποίηση εκπαιδευτικώνel
dc.subjectΜέτρηση ικανοποίησηςel
dc.subjectRecruitmentel
dc.subjectΠολυκριτηριακή ανάλυσηel
dc.subjectMUSAel
dc.titleΙκανοποίηση των εκπαιδευτικών από τη στήριξη της πολιτείας για τη στελέχωση, την υποδοχή και την ένταξή τους στις σχολικές μονάδεςel
dc.title.alternativeTeacher contentment as regards state support, recruitment and integration in schoolsel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeePsaromiligkos, Ioannis (Yannis)
dc.contributor.committeeYannas, Prodromos
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.description.abstracttranslatedIt is widely known that the quality of the educational system depends on the effectiveness of the teaching methods, and consequently on the teacher himself. At the same time, effective teaching is in direct correlation with the motivation of the teacher, his professional ability as well as the working conditions in the school unit where the teacher works. At the same time, the method of recruitment as well as the inclusion of teachers in the school unit are inseparable factors for the increase/decrease of their professional satisfaction. This specific research focuses on measuring teachers' satisfaction with state support in their study of education structures. More specifically, the research aims to investigate the satisfaction of teachers from the way they are recruited (recruitment) and in particular with the reception, acceptance, integration and support of the teacher by the state in the new work environment. The bibliographic research proved that the subject of job satisfaction has occupied a multitude of scholars in all professions as well as in the development of employee motivation and the increase of their productivity. However, especially in the last three years when many new teachers were appointed, a gap in research was identified as no studies have been conducted investigating the measurement of teachers' laboratory competence in relation to state support in these areas. The research therefore attempts to fill this gap and is conducted with the MUSA (Multicriteria Satisfaction Analysis) methodology. The sample collected was from 302 people. The results of the survey showed that the educational stuff, in general terms, is not satisfied from the state’s support, whereas it indicates a low satisfaction percentage by the recruitment procedure. On the other hand, teachers show that they are more content by their work environment. In addition, factors such as administration and legal frame are issues that need imminent improvement.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές