dc.contributor.advisor | Φώτη, Παρασκευή | |
dc.contributor.author | Ηλιάδη, Στυλιανή | |
dc.date.accessioned | 2023-02-22T07:26:24Z | |
dc.date.available | 2023-02-22T07:26:24Z | |
dc.date.issued | 2023-02-17 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3718 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3558 | |
dc.description.abstract | Σε μία εποχή, όπου όλες οι πτυχές της ζωής σχετίζονται με τον ψηφιακό κόσμο, η εκπαίδευση δεν θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστη. Ένα εργαλείο, που χρησιμοποιείται αναφορικά με την μετάβαση της εκπαίδευσης στην ψηφιακή εποχή, είναι η ψηφιακή αφήγηση, η οποία βοηθά στη δημιουργία ενός πολυτροπικού περιβάλλοντος που συντελεί στην ορθή ενσωμάτωση της τεχνολογίας στη διδακτική διαδικασία. Αντίστοιχα, η χρήση αυτών των μέσων δημιουργεί ένα κατάλληλο εκπαιδευτικό περιβάλλον, εντός του οποίου μπορεί να μεγιστοποιηθεί κυρίως η γλωσσική καλλιέργεια των παιδιών. | el |
dc.format.extent | 63 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Γλωσσική καλλιέργεια | el |
dc.subject | ΤΠΕ | el |
dc.subject | Προσχολική ηλικία | el |
dc.subject | Αφήγηση | el |
dc.subject | Ψηφιακή αφήγηση | el |
dc.title | Η χρήση της Ψηφιακής Αφήγησης ως εργαλείο μάθησης σε παιδιά προσχολικής ηλικίας. | el |
dc.title.alternative | The use of Digital Storytelling as a learning tool for preschool children. | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Καλεσοπούλου, Δέσποινα | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών | el |
dc.contributor.master | Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων | el |
dc.description.abstracttranslated | In an age where all aspects of life are related to the digital world, e-learning could not re-main unaffected. A tool used in conjunction with the transition of education to the digital age is digital storytelling, which helps create a multimodal environment that contributes to the proper integration of technology into the teaching process. Accordingly, the use of these means creates an appropriate educational environment, within which the linguistic cultivation of children can be maximized. | el |