Show simple item record

Σχεδιάζοντας καινοτόμες ψηφιακές δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο. Η χρήση του διαδραστικού πίνακα στη διδασκαλία της γλώσσας

dc.contributor.advisorPsaromiligkos, Ioannis (Yannis)
dc.contributor.authorΔρακωνάκη, Καλλιόπη
dc.contributor.authorΚουρμούλη, Ιωάννα
dc.date.accessioned2023-02-23T10:00:35Z
dc.date.available2023-02-23T10:00:35Z
dc.date.issued2023-02-16
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3727
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3567
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διαπιστωθεί αν η διδασκαλία του μαθήματος της γλώσσας στο νηπιαγωγείο μέσω διαδραστικού πίνακα επηρεάζει τη συμμετοχή των μαθητών στο μάθημα, την κατανόηση των διαδραστικών δραστηριοτήτων και αν έχει, εν γένει, θετικά αποτελέσματα στα παιδιά. Επιπλέον, σκοπός είναι να διερευνηθεί αν η χρήση του στη διδασκαλία στο νηπιαγωγείο παρακινεί, ενθουσιάζει και οδηγεί με εποικοδομητικό και ευχάριστο τρόπο τα παιδιά να κατανοήσουν τη γνώση και τις δεξιότητες που επιθυμούμε να τους διδάξουμε. Τέλος, επιχειρήσαμε να διερευνήσουμε πώς μια εκπαιδευτική μονάδα όπως είναι ένα νηπιαγωγείο μπορεί να αξιοποιήσει το περιεχόμενο που παράγεται τόσο από τους εκπαιδευτικούς όσο και τα παιδιά και να διατυπώσουμε προτάσεις για τη διαχείριση αυτού του περιεχομένου από την πλευρά της διεύθυνσης του νηπιαγωγείου. Για την έρευνα επισκεφτήκαμε το 3ο Νηπ/γειο Παλλήνης στους μαθητές του οποίου εφαρμόσαμε τις καινοτόμες ψηφιακές δραστηριότητες που σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε μέσω του διαδραστικού πίνακα. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι όλα ανεξαιρέτως τα παιδιά, ανεξαρτήτως ικανοτήτων και ενδιαφέροντος, ενθουσιάζονται και συμμετέχουν ευχάριστα χωρίς να δυσανασχετούν και να κουράζονται σε όλες τις καινοτόμες ψηφιακές δραστηριότητες και επιδιώκουν αυτοβούλως να συμμετέχουν ενεργά σε όλες τις δραστηριότητες με τη χρήση του διαδραστικού πίνακα.el
dc.format.extent105el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΔιαδραστικός πίνακαςel
dc.subjectΔιδασκαλία της γλώσσαςel
dc.subjectΠοιοτικές μέθοδοιel
dc.subjectΚαινοτόμες ψηφιακές δραστηριότητεςel
dc.subjectΔιοίκηση εκπαίδευσηςel
dc.titleΣχεδιάζοντας καινοτόμες ψηφιακές δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο. Η χρήση του διαδραστικού πίνακα στη διδασκαλία της γλώσσαςel
dc.title.alternativeDesigning Innovative digital activities in kindergarten. The use of interactive whiteboard in language teachingel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeSpyridakos, Athanasios
dc.contributor.committeeYannas, Prodromos
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.description.abstracttranslatedThe purpose of this paper is to determine if in the language teaching in the kindergarten through the use of the interactive whiteboard the participation of students, the understanding of the interactive activities are influenced and if it has positive effects on children. Moreover, our purpose is to investigate whether its use in kindergarten teaching motivates, excites and leads children to understand the knowledge and skills we wish to teach them in a constructive and pleasant way. Finally, we attempted to investigate how an educational organization such as a kindergarten can utilize the content produced by both teachers and children and to formulate proposals for further use of this content from the principals’ point of view. In the context of our research we visited the 3rd Kindergarten of Pallini, where we applied the innovative digital activities that we designed and implemented through the interactive board. The results of the research showed that all children, regardless of their skills and level of interest, are excited and participate happily without getting bored and tired in all the innovative digital activities and voluntarily seek to participate actively in all the activities using the interactive whiteboard.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές