Εμφάνιση απλής εγγραφής

Οι απόψεις των θεραπευτών για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση παιδιών με ΔΑΦ

dc.contributor.advisorΜπελέση, Βασιλική
dc.contributor.advisorMeintasi, Athanasia
dc.contributor.authorΤσαβδαρίδη, Ωραιοζήλη
dc.contributor.authorΠατσιούλη, Μαγδαληνή
dc.date.accessioned2023-02-23T11:33:31Z
dc.date.available2023-02-23T11:33:31Z
dc.date.issued2023-02-17
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3732
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3572
dc.description.abstractΟι Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνίας (ΤΠΕ), τις τελευταίες 10ετίες έχουν εισαχθεί δυναμικά στην εκπαίδευση, τόσο των παιδιών τυπικής ανάπτυξης, όσο των παιδιών, με μαθησιακές δυσκολίες, όπως η Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ). Ειδικά, για τους μαθητές με ΔΑΦ, φαίνεται ότι οι ΤΠΕ συμβάλλουν σημαντικά στην απόκτηση συναισθηματικών και κοινωνικών δεξιοτήτων. Στο παρόν πόνημα, μεταξύ άλλων, παρουσιάζουμε τις απόψεις 150 θεραπευτών, στην πλειοψηφία τους εργοθεραπευτές και λογοθεραπευτές (προερχόμενοι από ιδιωτικά ΙΠΚ), σχετικά με τη συμβολή των ΤΠΕ στη θεραπευτική διαχείριση των μαθητών με ΔΑΦ. Η συντριπτική πλειοψηφία, σύμφωνα, και με τη βιβλιογραφική ανασκόπηση, που διενεργήσαμε, τάχθηκε υπέρ της χρήσης και της συμβολής των ΤΠΕ στη θεραπεία των ατόμων με ΔΑΦ. Ωστόσο, προέκυψαν και τα εξής ευρήματα: α) στην πλειοψηφία, οι θεραπευτές δεν είχαν λάβει κάποια εξειδικευμένη εκπαίδευση, με θέμα τη χρήση των ΤΠΕ, β) δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν τις ΤΠΕ, όποτε έκριναν απαραίτητο και γ) ότι υπάρχουν θεραπευτές που δεν έχουν τις γνώσεις να ασχοληθούν με μαθητές ΔΑΦ.el
dc.format.extent74el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΘεραπευτέςel
dc.subjectΜαθητές με ΔΑΦel
dc.subjectΣυμπερίληψηel
dc.subjectΕιδική αγωγήel
dc.titleΟι απόψεις των θεραπευτών για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση παιδιών με ΔΑΦel
dc.title.alternativeTherapists' views on the use of ICT in education with ASDel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΚαρκαλούσος, Πέτρος
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedDuring the last decades, Information and Communication Technologies (ICT) have been dynamically, introduced into the education of children with typical development and children with learning difficulties, such as Autism Spectrum Disorder (ASD).It seems that students with ASD, ICT contribute significantly to the acquisition of emotional and social skills. In this paper, among others, we display the opinions of 150 therapists. The majority of them are ergo and speech therapists (working in private sector), believe in the effective contribution of ICT to the therapeutic management of students with ASD. According to the literature review,the vast majority expressed the notion for the positive use and contribution of ICT in the treatment of people with ASD. However, the results which emerged were the following: a) the majority of therapists haven’t received any special training over the use of ICT, b) they said that they use ICT, whenever believe necessary and c) there are therapists (according to the sample) who do not have the knowledge to deal with ASD students.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές