dc.contributor.advisor | Μπελέση, Βασιλική | |
dc.contributor.advisor | Meintasi, Athanasia | |
dc.contributor.author | Τσαβδαρίδη, Ωραιοζήλη | |
dc.contributor.author | Πατσιούλη, Μαγδαληνή | |
dc.date.accessioned | 2023-02-23T11:33:31Z | |
dc.date.available | 2023-02-23T11:33:31Z | |
dc.date.issued | 2023-02-17 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3732 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3572 | |
dc.description.abstract | Οι Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνίας (ΤΠΕ), τις τελευταίες 10ετίες έχουν
εισαχθεί δυναμικά στην εκπαίδευση, τόσο των παιδιών τυπικής ανάπτυξης, όσο των
παιδιών, με μαθησιακές δυσκολίες, όπως η Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ).
Ειδικά, για τους μαθητές με ΔΑΦ, φαίνεται ότι οι ΤΠΕ συμβάλλουν σημαντικά στην
απόκτηση συναισθηματικών και κοινωνικών δεξιοτήτων. Στο παρόν πόνημα, μεταξύ
άλλων, παρουσιάζουμε τις απόψεις 150 θεραπευτών, στην πλειοψηφία τους
εργοθεραπευτές και λογοθεραπευτές (προερχόμενοι από ιδιωτικά ΙΠΚ), σχετικά με τη
συμβολή των ΤΠΕ στη θεραπευτική διαχείριση των μαθητών με ΔΑΦ. Η συντριπτική
πλειοψηφία, σύμφωνα, και με τη βιβλιογραφική ανασκόπηση, που διενεργήσαμε,
τάχθηκε υπέρ της χρήσης και της συμβολής των ΤΠΕ στη θεραπεία των ατόμων με ΔΑΦ.
Ωστόσο, προέκυψαν και τα εξής ευρήματα: α) στην πλειοψηφία, οι θεραπευτές δεν είχαν
λάβει κάποια εξειδικευμένη εκπαίδευση, με θέμα τη χρήση των ΤΠΕ, β) δήλωσαν ότι
χρησιμοποιούν τις ΤΠΕ, όποτε έκριναν απαραίτητο και γ) ότι υπάρχουν θεραπευτές που
δεν έχουν τις γνώσεις να ασχοληθούν με μαθητές ΔΑΦ. | el |
dc.format.extent | 74 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Θεραπευτές | el |
dc.subject | Μαθητές με ΔΑΦ | el |
dc.subject | Συμπερίληψη | el |
dc.subject | Ειδική αγωγή | el |
dc.title | Οι απόψεις των θεραπευτών για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση παιδιών με ΔΑΦ | el |
dc.title.alternative | Therapists' views on the use of ICT in education with ASD | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Καρκαλούσος, Πέτρος | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών | el |
dc.contributor.master | Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων | el |
dc.description.abstracttranslated | During the last decades, Information and Communication Technologies (ICT) have been
dynamically, introduced into the education of children with typical development and
children with learning difficulties, such as Autism Spectrum Disorder (ASD).It seems that
students with ASD, ICT contribute significantly to the acquisition of emotional and social
skills. In this paper, among others, we display the opinions of 150 therapists. The majority
of them are ergo and speech therapists (working in private sector), believe in the effective
contribution of ICT to the therapeutic management of students with ASD. According to the
literature review,the vast majority expressed the notion for the positive use and
contribution of ICT in the treatment of people with ASD. However, the results which
emerged were the following: a) the majority of therapists haven’t received any special
training over the use of ICT, b) they said that they use ICT, whenever believe necessary and
c) there are therapists (according to the sample) who do not have the knowledge to deal
with ASD students. | el |