Εμφάνιση απλής εγγραφής

Νέες τεχνολογίες σε παιδιά με Ειδικές Ανάγκες

dc.contributor.advisorΧαλιδιάς, Νικόλαος
dc.contributor.advisorMeintasi, Athanasia
dc.contributor.authorΠλιάκα, Κωνσταντίνα
dc.date.accessioned2023-02-23T11:35:39Z
dc.date.available2023-02-23T11:35:39Z
dc.date.issued2023-02-17
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3733
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3573
dc.description.abstractΗ εργασία αυτή διερευνά το πλαίσιο σύνδεσης της Ειδικής Αγωγής και των ΤΠΕ. Η Ειδική Αγωγή είναι πολύπλευρη και πολυσήμαντη. Βασικός της στόχος είναι να εκπαιδευτούν τα παιδιά με ειδικές και ξεχωριστές δυσκολίες, με σκοπό να έχουν ίση συμμετοχή στην γνώση. Σε αυτόν τον στόχο μπορεί να συμβάλλει και η Τεχνολογία Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ). Όσον αφορά την εφαρμογή των ΤΠΕ, θα επιτρέψει στους μαθητές να συμμετέχουν στο μάθημα με καλύτερα αποτελέσματα καθώς η ενίσχυση της διδασκαλίας με εργαλεία της σύγχρονης υποστηρικτικής τεχνολογίας σίγουρα κάνει το μάθημα πιο ενδιαφέρον για όλα τα παιδιά με αποτέλεσμα να μπορέσουν να ανανεώσουν και να διευρύνουν τις γνώσεις τους και να ανακαλύψουν ποικίλες δεξιότητες με την τεχνολογία που ίσως δεν γνώριζαν ότι έχουν. Ουσιαστικό ρόλο σε όλη αυτή την προσπάθεια διαδραματίζεται από τον ίδιο τον εκπαιδευτικό, γι’ αυτό οφείλει να είναι πάντα δραστήριος, να ενθαρρύνει, να προτρέπει και να κρατάει ενεργό το ενδιαφέρον των μαθητών, διεγείροντας το. Επιπλέον, μελετάται η συχνότητα χρήσης των νέων τεχνολογιών από τους καθηγητές και καταλήγει στις απόψεις που έχουν οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί για την χρησιμότητα τους πάνω στα μαθήματα τους. Η εργασία αυτή αποδεικνύει, ότι η στάση των εκπαιδευτικών απέναντι στις ΤΠΕ είναι κυρίως θετική για την διαδικασία των μαθημάτων τους με διάφορους τρόπους, αλλά υπάρχουν σημαντικά εμπόδια που πρέπει να ξεπεραστούν.el
dc.format.extent41el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΕιδική Αγωγήel
dc.subjectΤΠΕel
dc.subjectΕκπαιδευτικοίel
dc.titleΝέες τεχνολογίες σε παιδιά με Ειδικές Ανάγκεςel
dc.title.alternativeNew technologies for children with Special needsel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΧαλιδιάς, Νικόλαος
dc.contributor.committeeMeintasi, Athanasia
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedThis paper explores the connection framework of Special Education and ICT. Special Edu cation is multifaceted and meaningful. Its main goal is to educate children with special and unique difficulties, with the aim of having equal participation in knowledge. Information and Communication Technology (ICT) can also contribute to this goal. Regarding the appli cation of ICT, it will allow students to participate in the lesson with better results as the reinforcement of teaching with tools of modern assistive technology certainly makes the lesson more interesting for all the children so that they can refresh and expand their knowledge them and discover a variety of skills with technology that they may not have known they had. An essential role in all this effort is played by the educator himself, that is why he must always be active, encouraging, exhorting and keeping the students' interest active, stimulating it. In addition, the frequency of use of the new technologies by the teachers is studied and comes to the opinions that the teachers themselves have about their usefulness in their lessons. This paper proves that the attitude of teachers towards ICT is mainly positive for the process of their lessons in various ways, but there are im portant obstacles that need to be overcome.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές