Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ανάπτυξη στρατηγικής και εφαρμογών προώθησης του Τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής

dc.contributor.advisorVraimaki, Eftichia
dc.contributor.authorΜιχαήλ, Βασιλεία
dc.contributor.authorΠετροπούλου, Σταματίνα
dc.date.accessioned2023-03-02T11:33:42Z
dc.date.available2023-03-02T11:33:42Z
dc.date.issued2023-02-22
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3786
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3626
dc.description.abstractΠαρά την εξάπλωση και την ολοένα και αυξανόμενη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ως ένα δυνατό εργαλείο προώθησης τόσο υπηρεσιών όσο και προϊόντων, σε πολλούς και διαφορετικούς τομείς της καθημερινότητας, τα πανεπιστημιακά ιδρύματα φαίνεται να υστερούν στο κομμάτι αυτό. Στο πλαίσιο αυτό, στην παρούσα πτυχιακή εργασία, αναπτύσσονται στρατηγικές και εφαρμογές προώθησης για το Τμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, με κύριο στόχο την δημιουργία ενός ισχυρού πλάνου μάρκετινγκ. Πιο συγκεκριμένα, αναλύονται διαφορετικές έννοιες του μάρκετινγκ, αλλά και η στάση των εκπαιδευτικών όσον αφορά την εφαρμογή του στην εκπαίδευση. Παρουσιάζονται οι στρατηγικές μάρκετινγκ που έχουν ακολουθήσει άλλα πανεπιστήμια και η σημασία του social media marketing και video marketing για την προώθησή τους. Τέλος, η παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώθηκε στην αξιοποίηση της πλατφόρμας TikTok, καθώς αποτελεί το μέσο κοινωνικής δικτύωσης το οποίο χρησιμοποιούν σήμερα ολοένα και περισσότερο οι νέοι. Δημιουργήθηκε ένα προφίλ του Τμήματος στην πλατφόρμα, με σκοπό την αύξηση της αναγνωρισιμότητάς του, αλλά και την προσέλκυση μελλοντικών φοιτητών.el
dc.format.extent44el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectΤριτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subjectΠροώθησηel
dc.subjectΣτρατηγική μάρκετινγκel
dc.subjectΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.subjectΠλάνο μάρκετινγκel
dc.subjectTikTokel
dc.titleΑνάπτυξη στρατηγικής και εφαρμογών προώθησης του Τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικήςel
dc.title.alternativeDevelopment of strategy and promotion applications of the Department of Archives, Libraries and Information Studies of the University of West Atticael
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeAntoniou, Angeliki
dc.contributor.committeeKoulouris, Alexandros
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησηςel
dc.description.abstracttranslatedDespite the widespread use of social media as a powerful tool to promote products and services of all types, universities seem to lag behind in this area. For this reason, the current thesis, focused on the strategies and applications that can be utilized for the promotion of universities. More specifically, different concepts of marketing are analyzed, as well as the attitude of teaching staff regarding its application in education. It presents the marketing strategies that other universities have followed and the importance of social media marketing and video marketing for their promotion. Finally, this thesis focused on the use of TikTok, being the most widely used social media platform by younger people today. In this respect, a profile and relevant content for the Department of Archival, Library, and Information Studies of the University of West Attica, was created with the main objective of creating a strong marketing plan. Such a marketing strategy would increase its visibility and attract future studentsel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

  • Πτυχιακές εργασίες
    Πτυχιακές εργασίες τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές