Show simple item record

Οι στάσεις, οι αντιλήψεις και οι ικανότητες των εκπαιδευτικών προσχολικής ηλικίας, για την ενσωμάτωση των ΤΠΕ στην διδασκαλία της τάξης.

dc.contributor.advisorPILIOURAS, PANAGIOTIS
dc.contributor.authorΑθανασάκου, Σοφία
dc.date.accessioned2023-03-10T08:57:46Z
dc.date.available2023-03-10T08:57:46Z
dc.date.issued2023-02-17
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3868
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3708
dc.description.abstractΗ προηγμένη κοινωνία μας όσον αφορά την τεχνολογία αλλά και ο συνεχώς αναπτυσσόμενος εμπλουτισμός της καθημερινότητας με Νέες τεχνολογίες και με διάφορα ψηφιακά μέσα μας οδήγησε στο ακόλουθο επιχείρημα της έρευνας των αντιλήψεων αλλά και των λόγων αξιοποίησης όλων αυτών στον χώρο της τάξης του παιδικού σταθμού. Είναι αναντίλεκτο πως ο παραδοσιακός τρόπος πραγματοποίησης δραστηριοτήτων είναι αποδοτικός για τα παιδιά αυτής της ηλικίας, ωστόσο έρευνες αποδεικνύουν πως η αξιοποίηση των ΤΠΕ φέρει πολλαπλά πλεονεκτήματα για τα παιδιά. Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Εκπαίδευσης δομικά έχουν επιφέρει πολλές αλλαγές στην διαδικασία της εκπαίδευσης αλλάζοντας τον προσανατολισμό της. Η πολυσήμαντη επιρροή τους μας κίνησε το ενδιαφέρον ως προς την διαλεύκανση των απόψεων των παιδαγωγών που εργάζονται σε δημόσιους αλλά και ιδιωτικούς παιδικούς σταθμούς, σε σχέση με την εφαρμογή τους μέσα στην τάξη. Αρχικά παρουσιάζονται παιδαγωγικές προσεγγίσεις με επίκεντρο την χρήση των ΤΠΕ αλλά και βιβλιογραφική ανασκόπηση γενικότερα. Εν συνεχεία ακολουθεί η έρευνα των υπαλλήλων διαφόρων παιδικών σταθμών όπου και αποκαλύπτονται οι στάσεις τους ως προς την τεχνολογία και κατά πόσο επιθυμούν να τη χρησιμοποιούν μέσα στην τάξη. Ειδικότερα παρατηρούμε πως εμφανίζονται οι λόγοι που δεσμεύουν τους παιδαγωγούς και που τους δυσχεραίνουν έτσι ώστε να υλοποιήσουν δράσεις και που εφάπτονται κυρίως με υλικοτεχνικές υποδομές των φορέων ενασχόλησης τους. Τέλος είναι αληθές πως υπάρχει η διάθεση και ανάγκη περαιτέρω επιμόρφωσης με βάση τα νέα τεχνολογικά μέσα αλλά και διευκόλυνσης ώστε να δύναται να εφαρμοστούν στο μάθημα.el
dc.format.extent62el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΤΠΕel
dc.subjectΨηφιακά εργαλείαel
dc.subjectΝέες τεχνολογίεςel
dc.subjectΥπολογιστήςel
dc.titleΟι στάσεις, οι αντιλήψεις και οι ικανότητες των εκπαιδευτικών προσχολικής ηλικίας, για την ενσωμάτωση των ΤΠΕ στην διδασκαλία της τάξης.el
dc.title.alternativeThe attitudes, perceptions and skills of preschool teachers, for the integration of ICT in classroom teachingel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΚασιμάτη, Αικατερίνη
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedOur advanced society in terms of technology but also the ever-growing enrichment of everyday life with New technologies and various digital media led us to the following argument of researching the perceptions and the reasons for utilizing all of these in the kindergarten classroom. It is undeniable that the traditional way of carrying out activities is effective for children of this age, however, research proves that the use of ICT brings multiple advantages for children. Information and Education Technologies have structurally brought about many changes in the education process by changing its orientation. Their significant influence made us interested in elucidating the views of educators working in public and private kindergartens, in relation to their implementation in the classroom. Initially, pedagogical approaches focusing on the use of ICT are presented, but also a bibliographic review in general. Subsequently follows the survey of the employees of various daycare centers where their attitudes towards technology and whether they wish to use it in the classroom are revealed. In particular, we notice that there are reasons that bind educators and that make it difficult for them to implement actions and that mainly relate to the logistical infrastructure of the organization that they employed. Finally, it is true that there is a disposal and a need for further training based on new technological means, but also for facilitation so that they can be applied in the course.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές