dc.contributor.advisor | Yannas, Prodromos | |
dc.contributor.author | Ζαλοκώστα, Ζωή | |
dc.date.accessioned | 2021-03-12T13:49:50Z | |
dc.date.available | 2021-03-12T13:49:50Z | |
dc.date.issued | 2021-02-26 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/391 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-242 | |
dc.description.abstract | H σχολική αποτελεσματικότητα είναι ένα ζήτημα με το οποίο έχει ασχοληθεί μεγάλο πλήθος ερευνητών. Από αυτό και μόνο φαίνεται η μεγάλη σημασία που έχει για τη βελτίωση της διαδικασίας της μάθησης. Στόχος της συγκεκριμένης έρευνας είναι να
παρουσιάσει τις απόψεις που έχουν οι εκπαιδευτικοί σχετικά με τα χαρακτηριστικά ενός διευθυντή που μπορούν να καθορίσουν την ηγεσία του. Στην έρευνα συμμετείχαν εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι είχαν διαφορετικό μορφωτικό επίπεδο και διαφορετικά χρόνια εμπειρίας μεταξύ τους. Τα δεδομένα που συλλέχθηκαν υπέστησαν στατιστική ανάλυση και προέκυψαν πολύ σημαντικά συμπεράσματα. Με βάση από αυτά λοιπόν φάνηκαν πολλά από τα χαρακτηριστικά που συγκεντρώνει ένας διευθυντής, μέσα στα οποία ανήκουν η ικανότητά του να δημιουργεί συνεργασίες με όλους, η διάθεση του να καινοτομήσει και να παρακινήσει τους εκπαιδευτικούς να συμμετέχουν στη λήψη των αποφάσεων και η θέλησή του να ακούσει και τη δική τους γνώμη. Πέρα από αυτό φάνηκε ότι τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των συμμετεχόντων μπορούν να επηρεάσουν τις απόψεις τους σχετικά με τα προσόντα που θεωρούν ότι είναι πιο βασικά για να επιτευχθεί μέσα από την κατάλληλη ηγεσία του η σχολική αποτελεσματικότητα. | el |
dc.format.extent | 85 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Σχολική ηγεσία | el |
dc.subject | Εκπαιδευτική ηγεσία | el |
dc.subject | Σχολική αποτελεσματικότητα | el |
dc.subject | Αποτελεσματικό σχολείο | el |
dc.subject | Αποτελεσματικός διευθυντής | el |
dc.subject | Διευθυντές σχολικών μονάδων | el |
dc.title | Απόψεις εκπαιδευτικών για την σχολική ηγεσία και την σχολική αποτελεσματικότητα | el |
dc.title.alternative | Teacher's opinion about school leadership and school effectiveness | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Spyridakos, Athanasios | |
dc.contributor.committee | Πιερράκος, Γεώργιος | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.contributor.master | Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.description.abstracttranslated | Various researchers have worked on school effectiveness which is an issue of great importance. This fact proves the crucial role school effectiveness has in the improvement of the learning process. The aim of this research is to present the teachers’ opinion on a school principal’s characteristics that can affect his leadership. The teachers who participated in the research came from primary education and had differences regarding their educational level and the years of experience. The data collected were statistically analyzed and led to important conclusions. Based on those results some characteristics a school principal has became evident including the ability to cooperate effectively with everyone, the positive attitude towards innovation and the ability to motivate teachers in order to participate in the process of decision making along with the willingness to listen to their opinion. Apart from that, it also seems that the demographic characteristics of the participants may have an impact on their opinion concerning the qualifications they believe to be crucial so as to achieve school efficiency through an appropriate leadership. | el |