Εμφάνιση απλής εγγραφής

Γραφιστικός επανασχεδιασμός της εταιρικής ταυτότητας και της ιστοσελίδας του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης - ΕΜΣΤ .

dc.contributor.advisorΜυτιληναίου, Σοφία
dc.contributor.authorΒαλλιανάτος, Παύλος
dc.date.accessioned2023-03-15T10:05:14Z
dc.date.available2023-03-15T10:05:14Z
dc.date.issued2023-02-28
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3924
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3764
dc.description.abstractΗ πτυχιακή αυτή αφορά τον γραφιστικό επανασχεδιασμό της επωνυμίας και της ιστοσελίδας για κινητό και οθόνη υπολογιστή του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης. Σε αυτό το θεωρητικό μέρος παρουσιάζονται οι διαδικασίες που πρέπει να εφαρμοστούν προκειμένου να τεθούν οι βάσεις για ένα άψογο User Experience design και User interface στους ιστότοπους των μουσείων και συγκεκριμένα του ΕΜΣΤ. Παρουσιάζεται λοιπόν η μελέτη ανταγωνιστών, τα σενάρια χρήσης, τα πρόσωπα των χρηστών και οι ροές χρηστών. Τέλος, αυτές οι τεχνικές παρουσιάζονται στην πράξη, πώς εκτελούνται, τι οφέλη προσφέρουν για την υλοποίηση responsive σχεδίασης ιστοσελίδων και καταλήγουν στα συμπεράσματα αυτής της μελέτης.el
dc.format.extent67el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΜουσείοel
dc.subjectΕταιρική ταυτότηταel
dc.subjectΕπανασχεδιασμός ιστότοπουel
dc.subjectUser interfaceel
dc.subjectUser experience designel
dc.titleΓραφιστικός επανασχεδιασμός της εταιρικής ταυτότητας και της ιστοσελίδας του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης - ΕΜΣΤ .el
dc.title.alternativeGraphic redesign of the brand Identity and the Website of the National Museum of Contemporary Art - EMST.el
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΜετζητάκος, Ρωσσέτος
dc.contributor.committeeΧατζηθεοδώρου, Ευάγγελος
dc.contributor.committeeΜυτιληναίου, Σοφία
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel
dc.description.abstracttranslatedThe thesis concerns the graphic redesign of the brand and responsive website (for phone and desktop computer) of the National Museum of Contemporary Art in Athens. In this theoretical part of this thesis, the procedures that must be applied in order to create the foundations for a fl awless user experience on museum websites and especially EMST are presented. More specifi cally, the types of UX Flow, the creation of Ux mapping (journey map and user personas) and Competitors analysis are presented. Finally, these techniques are presented in practice, how they are performed, what it provides for the implementation of web design and the conclusions of this study. 7el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές