Γραφιστικός επανασχεδιασμός της εταιρικής ταυτότητας και της ιστοσελίδας του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης - ΕΜΣΤ .
Graphic redesign of the brand Identity and the Website of the National Museum of Contemporary Art - EMST.
Λέξεις-κλειδιά
Μουσείο ; Εταιρική ταυτότητα ; Επανασχεδιασμός ιστότοπου ; User interface ; User experience designΠερίληψη
Η πτυχιακή αυτή αφορά τον γραφιστικό επανασχεδιασμό της επωνυμίας και της ιστοσελίδας για
κινητό και οθόνη υπολογιστή του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης. Σε αυτό το θεωρητικό μέρος
παρουσιάζονται οι διαδικασίες που πρέπει να εφαρμοστούν προκειμένου να τεθούν οι βάσεις για ένα
άψογο User Experience design και User interface στους ιστότοπους των μουσείων και συγκεκριμένα
του ΕΜΣΤ. Παρουσιάζεται λοιπόν η μελέτη ανταγωνιστών, τα σενάρια χρήσης, τα πρόσωπα των
χρηστών και οι ροές χρηστών. Τέλος, αυτές οι τεχνικές παρουσιάζονται στην πράξη, πώς
εκτελούνται, τι οφέλη προσφέρουν για την υλοποίηση responsive σχεδίασης ιστοσελίδων και
καταλήγουν στα συμπεράσματα αυτής της μελέτης.
Περίληψη
The thesis concerns the graphic redesign of the brand and responsive website (for phone and
desktop computer) of the National Museum of Contemporary Art in Athens. In this theoretical part of
this thesis, the procedures that must be applied in order to create the foundations for a fl awless user
experience on museum websites and especially EMST are presented. More specifi cally, the types of
UX Flow, the creation of Ux mapping (journey map and user personas) and Competitors analysis are
presented. Finally, these techniques are presented in practice, how they are performed, what it
provides for the implementation of web design and the conclusions of this study.
7