Εμφάνιση απλής εγγραφής

Οι ταινίες μικρού μήκους κινουμένων σχεδίων χωρίς διαλόγους και η συμβολή τους στη δημιουργία ενσυναίσθησης στα παιδιά: Μια ποιοτική μελέτη με την αρωγή διαδραμάτισης παιχνιδιού ρόλων για την προαγωγή της ενσυναίσθησης πριν και μετά την προβολή αυτών.

dc.contributor.advisorΔημητρά, Αναστασία
dc.contributor.authorΚαντσά, Μαριάννα
dc.date.accessioned2023-03-21T08:53:46Z
dc.date.available2023-03-21T08:53:46Z
dc.date.issued2023-03-14
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3989
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3829
dc.description.abstractΣτόχος της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση της συσχέτισης ανάμεσα στην προβολή ταινίας μικρού μήκους κινουμένων σχεδίων άνευ διαλόγων και την προαγωγή ενσυναίσθησης που ενδέχεται να απορρέει ύστερα από θέαση αυτής στα μικρά παιδιά. Η κατεύθυνση που ακολουθήθηκε στην έρευνα ήταν διττή. Από τη μια πλευρά, σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε διαδραμάτιση παιχνιδιού ρόλων, με θέμα που παρέπεμπε στην ταινία που επιλέχθηκε με μηνύματα ενσυναίσθησης, χωρίς να υπάρξει η κατάληξή του. Από την άλλη πλευρά, πραγματοποιήθηκε πειραματική διαδικασία με τρεις τριμελείς ομάδες παιδιών ηλικίας 7,5-9,5 ετών. Αξιοποιήθηκε λοιπόν, στην παρούσα εργασία η ποιοτική προσέγγιση και ως μεθοδολογικά εργαλεία χρησιμοποιήθηκαν η βιβλιογραφική ανασκόπηση, οι συνεντεύξεις και η παρατήρηση. Τα αποτελέσματα έδειξαν τη σημαντική επίδραση των ταινιών κινουμένων σχεδίων μικρού μήκους στη δημιουργία συναισθηματικού αντίκτυπου των μικρών θεατών.el
dc.format.extent105el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectAnimationel
dc.subjectΤαινία μικρού μήκουςel
dc.subjectΕνσυναίσθησηel
dc.subjectΠαιχνίδι ρόλωνel
dc.titleΟι ταινίες μικρού μήκους κινουμένων σχεδίων χωρίς διαλόγους και η συμβολή τους στη δημιουργία ενσυναίσθησης στα παιδιά: Μια ποιοτική μελέτη με την αρωγή διαδραμάτισης παιχνιδιού ρόλων για την προαγωγή της ενσυναίσθησης πριν και μετά την προβολή αυτών.el
dc.title.alternativeNon-dialogue animated short films and their contribution to children’s empathy: A qualitative study assisted by role play to promote emotional intelligence before and after viewing them.el
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΤσιάρα, Μάρθα
dc.contributor.committeeMouri, Eleni
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel
dc.contributor.masterΑΝΙΜΑΤΙΟΝ (Δισδιάστατο και Τρισδιάστατο Κινούμενο Σχέδιο)el
dc.description.abstracttranslatedThe aim of the present research is to investigate the correlation between the viewing of a short animated film without dialogue and the promotion of empathy that may result from viewing it in young children. The direction followed in the research was twofold. On the one hand, a role-playing game was designed and implemented, with a theme that referred to the film chosen with empathetic messages, without its conclusion. On the other hand, an experimental procedure was carried out with three three-member groups of children aged 7.5-9.5 years. Therefore, in this work, the qualitative approach was used and the literature review, interviews and observation were used as methodological tools. The results showed the significant effect of animated short films in creating emotional impact of young viewers.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές