Now showing items 1-9 of 9

    • Ανάπτυξη Κριτικής Σκέψης Στο Δημοτικό Σχολείο 

      Στάμου, Σταυρούλα (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό να εξετάσει ερευνητικά την σημασία της κριτικής σκέψης στα πλαίσια της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Στην Εισαγωγή προσδιορίζεται το ότι ψυχοπαιδαγωγοί ορισμένων κατευθύνσεων, τονίζουν ...
    • "Η εφαρμογή της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης στην Προσχολική Εκπαίδευση: Δυσκολίες και εμπόδια κατά τη χρήση των ΤΠΕ από τους Νηπιαγωγούς" 

      Αγγελοπούλου, Ελένη (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-10-08)
      Εισαγωγή: Η εισαγωγή των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση διαμόρφωσε νέες προοπτικές στη μαθησιακή διαδικασία. Ωστόσο, η ένταξη των ΤΠΕ στην Προσχολική Εκπαίδευση δεν ακολούθησε τους ίδιους ...
    • Ο εκσυγχρονισμός της Φρεμπελιανής προσέγγισης στις προκλήσεις του σήμερα. Μελέτη περίπτωσης- εμπειρική έρευνα. 

      Εραλίδου, Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-07)
      Σκοπός Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να αναδείξει τις πρωτοπόρες για την εποχή παιδαγωγικές αρχές και τεχνικές του Γερμανού παιδαγωγού Friedrich Froebel αρχές του 18ου αιώνα μέχρι τα μέσα του 19ου αιώνα. Αυτές ...
    • Ο ρόλος του φόβου στην συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών από την γέννηση έως 6 ετών. Απόψεις παιδαγωγών προσχολικής ηλικίας. 

      Μαργέτη, Φανή (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-12)
      Στις μέρες μας, οι Παιδαγωγοί Προσχολικής Ηλικίας στους Παιδικούς Σταθμούς που εργάζονται, καλούνται να αντιμετωπίσουν πλήθος παιδικών συμπεριφορών. Οι συμπεριφορές αυτές των παιδιών, πάντα κρύβουν μια δικαιολογημένη ...
    • Ο Υποστηρικτικός ρόλος του παιχνιδιού σε περίοδο κρίσης-πανδημίας 

      Θεοφανοπούλου-Πέζερ, Βασιλεία-Κορνηλία; Σαββουλίδη, Κυριακή (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-17)
      Εισαγωγή: Η πανδημία Covid-19 έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε διεθνές επίπεδο. Η καθημερινότητα όλων των ανθρώπων έχει επανατοποθετηθεί σε νέες συνιστάμενες. Ιδιαίτερες δυσκολίες αντιμετώπισαν τα παιδιά, στον τομέα της ...
    • Όταν το διάβασμα γίνεται… παιχνίδι! Οι επιδράσεις των βιβλίων επαυξημένης πραγματικότητας σε παιδιά προσχολικής ηλικίας. 

      Φωτοπούλου, Κονδυλία (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-17)
      Η Επαυξημένη Πραγματικότητα δεν άφησε ανεπηρέαστη την Εκπαίδευση, η οποία αναγνώρισε πως η τεχνολογική αυτή καινοτομία, υπόσχεται εναλλακτικούς δρόμους για την κατάκτηση της γνώσης, μετατρέποντας τη μάθηση σε ...
    • Παιδαγωγική και διδακτική διαχείριση της σεξουαλικότητας στο νηπιαγωγείο. 

      Μυλωνά, Σεβαστή (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-12)
      Εισαγωγή: Η παιδική σεξουαλικότητα αποτελεί ένα εξαιρετικά σημαντικό ζήτημα και η κατάλληλη διαπαιδαγώγηση των παιδιών απασχολεί εκπαιδευτικούς, γονείς και ερευ-νητές. Σκοπός: Η παρούσα εργασία διερευνά τις απόψεις και ...
    • Πολιτότητα, Πολιτισμικός Πλουραλισμός και Συμπερίληψη στην Προσχολική Αγωγή 

      Πέτρου, Ιωάννα (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07)
      Εισαγωγή: Η προσχολική αγωγή αποτελεί μια κρίσιμη περίοδο στην εκπαίδευση των παιδιών, καθώς είναι η περίοδος που διαμορφώνονται οι βασικές τους αξίες, ικανότητες και πεποιθήσεις. Η συμπερίληψη αποτελεί έναν άλλο σημαντικό ...
    • Το χιούμορ στη σχολική τάξη 

      Γεωργακοπούλου, Ευαγγελία (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-14)
      Η παρούσα εργασία εξετάζει την ελληνική και ξενόγλωσση βιβλιογραφία που αναφέρεται σε θέματα εκπαίδευσης, διδακτικής και ψυχολογίας σχετικά με τη χρήση του χιούμορ στη σχολική διαδικασία. Αφού γίνεται αποσαφήνιση του όρου ...