Πλοήγηση ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ & ΠΡΟΝΟΙΑΣ ανά Μεταπτυχιακό "Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων"
Αποτελέσματα 176-195 από 317
-
Η χρήση της Ψηφιακής Αφήγησης ως εργαλείο μάθησης σε παιδιά προσχολικής ηλικίας.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Σε μία εποχή, όπου όλες οι πτυχές της ζωής σχετίζονται με τον ψηφιακό κόσμο, η εκπαίδευση δεν θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστη. Ένα εργαλείο, που χρησιμοποιείται αναφορικά με την μετάβαση της εκπαίδευσης στην ψηφιακή ... -
Η χρήση ΤΠΕ και Νέων Τεχνολογιών στην εργοθεραπευτική παρέμβαση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)Εισαγωγή: Συγκεκριμένα, ανέλυσα εις βάθος τον ρόλο των Τ.Π.Ε. στην ειδική εκπαίδευση, τις πρακτικές εφαρμογές του και το πως επηρεάζουν τις αρμοδιότητες του εκπαιδευτικού. Επιπλέον, προσέγγισα την έννοια της εργοθεραπείας ... -
Η χρήση των ΤΠΕ για την υποστήριξη μαθητών με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-11)Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο «Η χρήση των ΤΠΕ για την υποστήριξη μαθητών με Ειδι-κές Μαθησιακές Δυσκολίες» στοχεύει να διερευνήσει τον τρόπο που οι εκπαιδευτικοί αντιλαμβά-νονται και εφαρμόζουν την ενσωμάτωση των ... -
Η χρήση των Ψηφιακών Μέσων από τη Διερευνητική Σκοπιά των Παιδαγωγών Πρώιμης Παιδικής Ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02)Εισαγωγή: Ο ρόλος των ψηφιακών μέσων στην προσχολική αγωγή έχει σημαντικά επεκταθεί τα τελευταία χρόνια, αν και η εισαγωγή τους διαφέρει ανάλογα με τη χώρα και το εκπαιδευτικό πλαίσιο. Καίριοι παράγοντες που οδήγησαν σε ... -
Η ψηφιακή αφήγηση και η διδακτική αξιοποίηση των κόμικς ως διαφοροποιημένη προσέγγιση κατάκτησης της ύλης των Αρχαίων Ελληνικών στην Α Λυκείου των ΓΕΛ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)Η ερμηνευτική προσέγγιση της αρχαίας ελληνικής γλώσσας και γραμματείας, όπως αυτή επιδιώκεται κειμενοκεντρικά κι ολιστικά από τα σύγχρονα αναλυτικά προγράμματα σπουδών επιχειρείται να παρουσιαστεί στο πλαίσιο της πιλοτικής ... -
Η ψηφιακή τεχνολογία ως μέσο μάθησης και ψυχαγωγίας στην πρώιμη παιδική ηλικία. Μια συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-10-02)Εισαγωγή: Η εργασία αυτή πραγματεύεται τη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας και τον εκπαιδευτικό και ψυχαγωγικό της ρόλο σε παιδιά πρώιμης παιδικής ηλικίας (0-4 χρόνων). Τα παιδιά ήδη από τη βρεφική ηλικία έρχονται σε επαφή ... -
Η ψηφιακιή αφήγηση κοινωνικών ιστοριών ως μέσο για την καλλιέργεια των κοινωνικών δεξιοτήτων μαθητών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ): μια επεξηγματική μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Ο αυτισμός είναι μια αναπτυξιακή διαταραχή, γνωστή σε όλο τον εκπαιδευτικό κόσμο, που δε θεραπεύεται πλήρως, αλλά τα άτομα με αυτισμό μέσα από παρεμβάσεις μαθαίνουν να διαχειρίζονται τις κοινωνικές, τις συναισθηματικές ή ... -
Ίσες ευκαιρίες στην εκπαίδευση ενηλίκων ευάλωτων ομάδων πληθυσμού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-12)Σκοπός: Η διερεύνηση στις ίσες ευκαιρίες για εκπαίδευση ευπαθών ομάδων ενηλίκων Μέθοδος: Η δευτερογενής έρευνα της βιβλιογραφίας των ευάλωτων ομάδων πληθυσμού και των ίσων ευκαιριών εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα: εξέταση των ... -
Καινοτόμες τεχνολογίες στην εκπαίδευση ατόμων με ειδικές ανάγκες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-10-08) -
Καλές πρακτικές στην συμπεριληπτική εκπαίδευση για τη βιωματική και προσωποποιημένη μάθηση των ατόμων με αναπηρία μέσω των τεχνών.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Στην παρούσα διπλωματική εργασίας γίνεται παράθεση των καλών πρακτικών στη συμπεριληπτική εκπαίδευση για τη βιωματική και προσωποποιημένη μάθηση των Ατόμων με Αναπηρία μέσω των τεχνών. Συγκεκριμένα, αναφέρονται τα οφέλη ... -
Κατάθλιψη κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-11)Μέσα από την παρούσα διπλωματική εργασία, γίνεται μία προσπάθεια να προσεγγιστεί το ζήτημα της κατάθλιψης των γυναικών κατά την περίοδο της εγκυμοσύνης και πώς αυτή η διαταραχή μπορεί να επηρεάσει σε σημαντικό βαθμό την ... -
«Κοινωνικές» πεπτιδικές ορμόνες ωκυτοκίνη και βασοπρεσίνη: Η συμβολή τους στην αντιμετώπιση διαταραχών του αυτιστικού φάσματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-11)Οι Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) αποτελούν μια ομάδα νευροαναπτυξιακών διαταραχών που χαρακτηρίζονται από ελλείμματα στην κοινωνική αλληλεπίδραση και επικοινωνία καθώς και επαναλαμβανόμενες και στερεότυπες συμπεριφορές ... -
Μαθησιακές δυσκολίες και κοινωνική συμπεριφορά κατά την εφηβική ηλικία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-10)Τα τελευταία χρόνια υπάρχουν αρκετά δεδομένα, τα οποία υποδεικνύουν πως οι μαθησιακές δυσκολίες των εφήβων μαθητών επηρεάζουν και τις κοινωνικές τους σχέσεις. Τα δεδομένα αυτά σε μελέτες οι οποίες εστίασαν την προσοχή τους ... -
Μαθησιακές Δυσκολίες και Παραβατική Συμπεριφορά Ανηλίκων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Εισαγωγή: Αντικείμενο μελέτης της παρούσας εργασίας είναι η σύνδεση των μαθησιακών δυσκολιών με την εκδήλωση παραβατικών ή επιθετικών μορφών συμπεριφοράς. Αναλύονται αρχικά οι τύποι, οι αιτιολογικοί παράγοντες των μαθησιακών ... -
Μαθησιακές δυσκολίες και συναισθηματική ανάπτυξη του εφήβου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-08)Βασικός σκοπός της εργασίας είναι η βιβλιογραφική ανασκόπηση των μαθησιακών δυσκολιών σε συνδυασμό με την συναισθηματική ανάπτυξη του εφήβου. -
Μαθησιακές δυσκολίες με έμφαση στην δυσαριθμησία, οι τρόποι αντιμετώπισής τους και η συμβολή των Τ.Π.Ε.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-24)Όσο περνάνε τα χρόνια, το ενδιαφέρον εκπαιδευτικών και ερευνητών προς τις μαθησιακές δυσκολίες είναι συνεχώς αυξανόμενο. Στην διπλωματική εργασία αυτή θα δοθεί η έννοια και οι ορισμοί των μαθησιακών δυσκολιών, καθώς και ... -
Μαθησιακές δυσκολίες οφειλόμενες σε γενετικά σύνδρομα αποκλειστικά αρρένων και προγράμματα παρέμβασης.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07-15)Οι Μαθησιακές Δυσκολίες είναι διαταραχές οι οποίες επηρεάζουν διάφορες γνωστικές ικανότητες. Αρκετές φορές οι δυσκολίες αυτές οφείλονται σε γενετικά σύνδρομα, όπως το Σύνδρομο Tourette, Klinefelter και Jacobs. Πρόκειται ... -
Μαθησιακές παρεμβάσεις σε μαθητές με αυτισμό στα μαθήματα των φυσικών επιστημών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)Τις τελευταίες δεκαετίες, όλο και περισσότερα παιδιά με ΔΑΦ συμμετέχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία είτε στα πλαίσια του γενικού σχολείου είτε φοιτούν σε σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής. Μελέτες και έρευνες που έχουν ... -
Μελέτη της αποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών ψηφιακών παιχνιδιών. Ανάπτυξη ενός νέου μοντέλου σχεδιασμού, βασισμένου στη Θεωρία της Βιωματικής Μάθησης και σε θεωρίες απόκτησης κινήτρων.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-12)Η αξιοποίηση των ψηφιακών παιχνιδιών στη μάθηση και τη διδασκαλία, αποτελεί τις τελευταίες δεκαετίες ένα πεδίο με έντονο ερευνητικό ενδιαφέρον. Η μελέτη της αποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών, ψηφιακών παιχνιδιών ... -
Μετάβαση και Συνέχεια Παιδιών Πρώιμης Παιδικής Ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-07)Η διαδικασία της μετάβασης και συγκεκριμένα η μετάβαση από την προσχολική αγωγή στην πρωτοσχολική εκπαίδευση είναι μία από τις πιο κρίσιμες περιόδους της παιδικής ηλικίας και συνιστά ένα ιδιαίτερο βίωμα για τα παιδιά ...