Browsing ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ & ΠΡΟΝΟΙΑΣ by Graduate study "Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων"
Now showing items 7-26 of 331
-
Ανάπτυξη ευφυούς εκπαιδευτικής εφαρμογής για την Αναγνώριση φωνημάτων και γραμμάτων από παιδιά πρώτης σχολικής ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Εισαγωγή: Στην παρούσα εργασία κάναμε μια προσπάθεια να εξετάσουμε τα Ευφυή Δι-δακτικά Συστήματα (ΕΔΣ), την χρήση τους μέχρι σήμερα και την αξία τους στην εκπαίδευ-ση. Είδαμε την εκπαιδευτική αξία των ηλεκτρονικών παιχνιδιών ... -
Ανάπτυξη Εφαρμογής για Android για το Μάθημα των Θρησκευτικών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-09-18)Οι κινητές τεχνολογίες εξελίσσουν διαρκώς τους τρόπους με τους οποίους η κοινωνία επικοινωνεί και αποκτά πρόσβαση σε πληροφορίες, επηρεάζοντας ταυτόχρονα και τις καθημερινές δραστηριότητες των ανθρώπων. Η κινητή τεχνολογία ... -
Ανάπτυξη Κριτικής Σκέψης Στο Δημοτικό Σχολείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό να εξετάσει ερευνητικά την σημασία της κριτικής σκέψης στα πλαίσια της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Στην Εισαγωγή προσδιορίζεται το ότι ψυχοπαιδαγωγοί ορισμένων κατευθύνσεων, τονίζουν ... -
Ανάπτυξη μαθησιακών εμπειριών με την αξιοποίηση της Επαυξημένης Πραγματικότητας στην προσχολική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-10-02)Η τεχνολογική ενσωμάτωση στην προσχολική εκπαίδευση αποτελεί μια από τις προσπάθειες για την βελτίωση των εκπαιδευτικών πρακτικών, αλλά και μια σημαντική πρόκληση που υπαγορεύει η σύγχρονη εποχή. Η καινοτομία που παρουσιάζει ... -
Αναπτυξιακή Διαταραχή Συντονισμού και Σύγχρονες Εκπαιδευτικές Προσεγγίσεις – Μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-16)Για την ορθή σύλληψη, σχεδίαση και υλοποίηση κάθε κίνησης του ανθρώπινου οργανισμού είναι απαραίτητη η εμπλοκή και συνεργασία πλήθους συστημάτων και νευρώνων διαφόρων εγκεφαλικών περιοχών. Κατά την εμβρυϊκή περίοδο ... -
Αναστοχαστική εκπαιδευτική διαδικασία: Πρακτικές ενδυνάμωσης του παιδαγωγικού έργου Προσχολικής Αγωγής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-23)Οι παιδαγωγοί προσχολικής αγωγής που εργάζονται με παιδιά ηλικίας 0-4 ετών θα πρέπει να έχουν επαρκείς γνώσεις, καθώς αρκετές είναι οι υποχρεώσεις που αντιμετωπίζουν κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας, ... -
Ανθρώπινο μικροβίωμα και γνωστική λειτουργία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02)Το ανθρώπινο μικροβίωμα, ιδιαίτερα το μικροβίωμα του εντέρου, αναγνωρίζεται όλο και περισσότερο για το ρόλο του στην υγεία του ανθρώπου. Πρόσφατες μελέτες δείχνουν πως εκτελείται ένας σημαντικός ρόλος από το μικροβίωμα του ... -
Ανθρωπόμορφα ρομπότ και ΔΑΦ: Ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων των μαθητών στο νηπιαγωγείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024)Εισαγωγή: Η καθίδρυση της Τεχνολογίας και Πληροφόρησης Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση έχει θέσει τα θεμέλια για μια σύγχρονη προσέγγιση της μαθησιακής και διδακτικής πρακτικής. Από τα τέλη του 19ου αιώνα, οι εκπαιδευτικοί ... -
Ανίχνευση μαθησιακών δυσκολιών σε δύο παιδιά με ΔΕΠΥ. Σύγκριση με παιδιά τυπικής ανάπτυξης.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-07)Η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) συχνά συνδέεται με έννοιες όπως μαθησιακές δυσκολίες, δυσλεξία και χαμηλή σχολική επίδοση. Τα αποτελέσματα πολλών ερευνών, επιβεβαιώνουν τη θέση αυτή, αφού ... -
Αντιλήψεις και κατάρτιση των νηπιαγωγών στην Ελλάδα σχετικά με τη συμβολή των Βιοϊατρικών επιστημών στην Παιδαγωγική επιστήμη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Εισαγωγή: Η προσωπική ανάγκη και αναζήτηση μιας πιο εξειδικευμένης και αποτελεσματικότερης διαδικασίας μετάδοσης γνώσης, αξιών, ικανοτήτων και δεξιοτήτων σε κάθε μαθητή που εισέρχεται στο σύγχρονο ελληνικό νηπιαγωγείο ... -
Αντιλήψεις παιδαγωγών για τα έμφυλα στερεότυπα Ο ρόλος της προσχολικής αγωγής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07-15)Εισαγωγή: Είναι γνωστό πως οι στερεοτυπικές αντιλήψεις που αφορούν το φύλο επη-ρεάζουν την ζωή του ατόμου πολύπλευρα, προκαλώντας αρνητικό αντίκτυπο. Τα έμφυ-λα στερεότυπα μπορούν να εντοπιστούν παντού, στην οικογένεια, ... -
Αξιοποίηση Σύγχρονων Τεχνολογιών στη Διδασκαλία της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο για τη Συμπερίληψη Όλων των Μαθητών-τριών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)H παρούσα εργασία σκοπό έχει να αναδείξει τη συμβολή της ενσωμάτωσης των σύγχρονων τεχνολογιών στο τομέα της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης και ειδικότερα στην αξιο-ποίησή τους στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο. ... -
Αξιοποίηση της Ψηφιακής Αφήγησης στα πλαίσια της Συναισθηματικής Αγωγής στο Νηπιαγωγείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-10-06)Εισαγωγή: Στο σύγχρονο μαθησιακό περιβάλλον ο τρόπος διδασκαλίας έχει μετατραπεί σε πολυσύνθετος και έχει εμπλουτιστεί με ποικίλα εκπαιδευτικά μέσα. Ένας από τους βασικούς στόχους του Νηπιαγωγείου είναι η ολόπλευρη ... -
Αξιοποίηση των Εικονικών Εργαστηριακών Περιβαλλόντων στη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-07-16)Στη σύγχρονη εποχή της πληροφορίας, οι νέες τεχνολογίες προσφέρουν σημαντικές ευκαιρίες αναβάθμισης της εκπαιδευτικής πράξης. Σ’ αυτό το πλαίσιο, αποτελεί ενδιαφέρουσα προοπτική η διερεύνηση της χρήσης των νέων τεχνολογιών ... -
Απεικόνιση λειτουργίας ζωτικών κέντρων του εγκεφάλου με χρήση λειτουργικής μαγνητικής τομογραφίας εγκεφάλου (f MRI) και τομογραφίας εκπομπής ποζιτρονίων (PET) σε άτομα με μαθησιακές διαταραχές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-07-16)Στην παρούσα ανασκοπική μελέτη επιχειρείται να αναδειχθεί η συνεισφορά των μεθόδων ιατρικής απεικόνισης που χρησιμοποιούνται στις νευροεπιστημονικές έρευνες στο πεδίο των μαθησιακών διαταραχών. Πιο συγκεκριμένα, έχει δοθεί ... -
Απεικονίσεις της ανάγνωσης στη σύγχρονη παιδική λογοτεχνία: Μελέτη, καταγραφή και παρουσίαση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-17)Εισαγωγή: Οι γνωστικές ικανότητες των μικρών παιδιών προάγουν τον αναδυόμενο γραμματισμό ήδη από την προσχολική ηλικία. Ως «αναδυόμενος γραμματισμός» ορίζονται οι πρώιμες εκδηλώσεις συμπεριφορών ανάγνωσης και γραφής των ... -
Απεικονίσεις της απώλειας της γιαγιάς σε βιβλία για παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Εισαγωγή: Η απώλεια ενός αγαπημένου προσώπου, αν και αποτελεί φυσιολογικό κομμάτι στη ζωή μας, ωστόσο δεν παύει να είναι επώδυνη τόσο για τα παιδιά όσο και για τους ενηλίκους. Ειδικά στα παιδιά, το γεγονός του θανάτου είναι ... -
Απόψεις γονέων και εκπαιδευτικών για τη μετάβαση παιδιών που φοιτούν σε Ε.Ε.Ε.Ε.Κ στην ενήλικη ζωή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02)Εισαγωγή: Τα τελευταία χρόνια βρίσκεται στο επίκεντρο πολλών ερευνών η ανεξάρτητη διαβίωση των ατόμων με αναπηρία. Το άτομο με αναπηρία αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι πρωτίστως της οικογένειας και κατόπιν του σχολείου,της ... -
Απόψεις εκπαιδευτικών Α-βάθμιας και Β-βάθμιας εκπαί-δευσης για τη συμπερίληψη μαθητών με Ελαφρά Νοητική Υστέρηση στο τυπικό σχολείο και τον υποστηρικτικό ρόλο της τεχνολογίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07-15)Περίληψη Εισαγωγή: Σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, οι μαθητές με ήπια νοητική υστέρηση ενσωμα-τώνονται όλο και περισσότερο στο τυπικό σχολείο. Η ένταξη στο τυπικό σχολικό πλαίσιο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να συμμετέχουν ... -
Αυτισμός - Αναπτυξιακές και γνωσιακές διαταραχές ανά ηλικιακή ομάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-12)Ο αυτισμός έχει χαρακτηριστεί σε μεγάλο βαθμό ως μία ψυχιατρική και παιδική διαταραχή. Ωστόσο, ο αυτισμός είναι μια δια βίου νευρολογική κατάσταση που εξελίσσεται με την πάροδο του χρόνου μέσω μίας εξαιρετικά ετερογενούς ...