Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας και προωθητικών μέσων για το καφέ - μπαρ Faraντέι

dc.contributor.advisorΜαρτίνη, Ελένη
dc.contributor.authorΓκαβασιάδη, Μαρία - Ευαγγελία
dc.date.accessioned2023-03-23T11:07:05Z
dc.date.available2023-03-23T11:07:05Z
dc.date.issued2023-03-02
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4027
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3867
dc.description.abstractΠρόκειται για την εταιρική ταυτότητα ενός ιδιαίτερου καφέ - μπαρ, το οποίο προωθεί έναν τρόπο ουσιαστικής επικοινωνίας μεταξύ των ατόμων που υπάρχουν στον χώρο. Αυτό επιτυγχάνεται με την χρήση κλωβού Faraday (μία συσκευή όπου όταν τοποθετηθούν τα κινητά τηλέφωνα μέσα, διακόπτεται η επαφή με το σήμα κινητής τηλεφωνίας καθώς και το σήμα Wi-Fi). Για την ολοκλήρωση της πτυχιακής εργασίας, διεξήχθει έρευνα, ερωτηματολόγιο καθώς και η δημιουργία εικαστικού μέρους της εταιρικής και οπτικής ταυτότητας.el
dc.format.extent28el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectFaraday Cageel
dc.subjectCafe - Barel
dc.titleΣχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας και προωθητικών μέσων για το καφέ - μπαρ Faraντέιel
dc.title.alternativeCorporate identity and promotional design for the cafe - bar Faraντέιel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΜασούρα, Ευαγγελία
dc.contributor.committeeΧαλυβοπούλου, Ευανθία
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel
dc.description.abstracttranslatedIt is the corporate identity of a special café-bar, which promotes a way of meaningful communication between the people present in the space. This is achieved through the use of a Faraday cage (a device where when mobile phones are placed inside, contact with the mobile phone signal as well as the Wi-Fi signal is interrupted). To complete the thesis, a survey, questionnaire and the creation of a visual part of the corporate and visual identity were conducted.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές