dc.contributor.advisor | Πιερράκος, Γεώργιος | |
dc.contributor.author | Ψωμαδέλης, Δούκας | |
dc.date.accessioned | 2023-03-28T12:35:05Z | |
dc.date.available | 2023-03-28T12:35:05Z | |
dc.date.issued | 2023-03-21 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4085 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3924 | |
dc.description.abstract | Αφορμή για το θέμα της διπλωματικής μου έδωσε το γεγονός ότι υπηρετώ σε σχολείο που κατασκευάστηκε με Σύμπραξη Δημοσίου με Ιδιωτικό Τομέα. Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη. Το πρώτο μέλος είναι η βιβλιογραφική επισκόπηση όπου συγκεντρώθηκε από πολλές πηγές υλικό για τις συμπράξεις Δημοσίου με τον Ιδιωτικό τομέα. Αρχικά γίνεται μια σύντομη αναφορά στην εξέλιξη των σχολείων στην Ελλάδα από την αρχαιότητα μέχρι την σύγχρονη εποχή. Στη συνέχεια γίνεται μια σύντομη αναφορά στη κατάσταση που βρίσκονται τα σχολεία σήμερα και στην ανάγκη εργασιών ανακαίνισης και ανέγερσης νέων συγχρόνων μονάδων. Έπειτα αναφερόμαστε γενικά για τις συμπράξεις δημοσίου με ιδιωτικό τομέα και αναλύουμε πως λειτουργούν αυτές σε επιλεγμένες Ευρωπαϊκές χώρες γενικά , αλλά και ιδικά στην εκπαίδευση. Από την ανάλυση προκύπτουν καλές πρακτικές που εφαρμόζονται στις χώρες αλλά και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους. Στο επόμενο κεφάλαιο αναφέρεται στο μοντέλο συμπράξεων που λειτουργεί στην Ελλάδα γενικά , αλλά και ιδιαίτερα στο τομέα της εκπαίδευσης. Τέλος παραθέτονται τα πορίσματα της παγκόσμιου τράπεζας για την Ελλάδα και αναδεικνύονται τα σημεία που χρήζουν βελτίωσης στο Ελληνικό σύστημα ΣΔΙΤ. Στο Δεύτερο μέρος της εργασίας έχουμε την διεξαγωγή ποιοτικής έρευνας όπου μέσα από αυτή καταγράφονται και αναλύονται ενδεικτικά οι απόψεις και ο βαθμός ικανοποίησης των διευθυντών των σχολείων για τις υποδομές και υπηρεσίες που παρέχονται στο σχολείο που υπηρετούν.
Συγκεκριμένα , μέσα από ημιδομημένες συνεντεύξεις ποιοτικής έρευνας , καταγράφονται οι απόψεις πέντε διευθυντών που υπηρετούν σε συμβατικά σχολεία και άλλους πέντε που υπηρετούν σε σχολεία που κατασκευάστηκαν με Συμβάσεις Δημοσίου με Ιδιωτικό Τομέα , για τις υποδομές και τις παρεχόμενες υπηρεσίες των σχολείων τους. Στη συνέχεια γίνεται μια συγκριτική μελέτη των απαντήσεων τους και στο τέλος καταλήγουμε σε χρήσιμα συμπεράσματα όπως και προτάσεις. | el |
dc.format.extent | 180 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | ΣΔΙΤ | el |
dc.subject | Συμπράξεις Δημοσίου & Ιδιωτικού Τομέα | el |
dc.subject | Ελληνική εκπαίδευση | el |
dc.subject | Βαθμός ικανοποίησης | el |
dc.title | Μελέτη βαθμού ικανοποίησης από τα αποτελέσματα Συμπράξεων Δημοσίου με Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) στην ελληνική εκπαίδευση υπό το πρίσμα των διευθυντών των εκπαιδευτικών μονάδων | el |
dc.title.alternative | Study on the degree of satisfaction regarding the results of Public-Private Partnerships (PPPs) in greek education in the light of the directors of educational units | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Psaromiligkos, Ioannis (Yannis) | |
dc.contributor.committee | Spyridakos, Athanasios | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.contributor.master | Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.description.abstracttranslated | The reason for the subject of my research is the fact that I serve in a school that was built with a Public-Private Partnership. The paper is divided into two parts, The first member is the literature review where material on public-private partnerships was collected from many sources. Thus, initially a brief reference is made to the evolution of schools in Greece from antiquity to modern times. Then there is a brief reference to the state of the schools today and the need for renovation works and the construction of new modern units. Then we refer in general to public-private partnerships and analyze how they operate in selected European countries in general, but also especially in education. The analysis reveals good practices applied in countries and their specific characteristics. In the next chapter he refers to the partnership model that operates in Greece in general, but also in the field of education in particular. Finally, the findings of the World Bank for Greece are presented and the points that need improvement in the Greek PPP system are highlighted. In the second part of the research, we have the conduct of a qualitative survey where through it are recorded and analyzed indicatively the views and degree of satisfaction of the school directors for the infrastructure and services provided to the school they serve. Specifically, through semi-structured qualitative research interviews, the views of five principals serving in conventional schools and another five serving in schools built under Public and Private Sector Contracts, on the infrastructure and services provided by their schools, are recorded. Then a comparative study of their answers is made and, in the end, we come to useful conclusions as well as suggestions. | el |