Ανάπτυξη λογισμικού για μοντέλο επιτραπέζιου παιχνιδιού
Developing software for board game
Keywords
Artificial intelligence ; Τεχνητή νοημοσύνη ; Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός ; Java ; NetBeans ; Επιτραπέζια παιχνίδιαAbstract
Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος σπουδών της Σχολής Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. Αντικείμενο μελέτης της είναι η ανάπτυξη κώδικα λογισμικού σε γλώσσα αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού Java που αφορά το επιτραπέζιο παιχνίδι διαχείρισης πόρων το οποίο εμπορικά
είναι γνωστό ως Le Havre(the Harbor) του Uwe Rosenberg και περιλαμβάνει επίσης αλγόριθμους τεχνητής νοημοσύνης. Το παιχνίδι αυτό παίζεται από έναν έως πέντε παίκτες, ενώ στη συγκεκριμένη εργασία η ροή του παιχνιδιού περιλαμβάνει δύο παίκτες ανάλογης τεχνητής νοημοσύνης η οποία θα τους δίδεται με βάση τα χαρακτηριστικά τους, τους πόρους που συλλέγουν κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού ή με το πως εξελίσσεται το παιχνίδι. Για τη σύνταξη του κώδικα συντάχθηκε με χρήση του Apache Netbeans IDE.
Abstract
This dissertation was prepared as part of the study program of the School of Electrical and Electronic Engineers at the University of West Attica. The subject of the study is the development of software code in the Java programming language that concerns the resource management board game known commercially as Le Havre, designed by Uwe Rosenberg, and also includes artificial intelligence algorithms. This game is played by one to five players, while in this particular work, the flow of the game involves two players of similar artificial intelligence, which will be given to them based on their characteristics, the resources they collect during the game, or how the game progresses. Apache Netbeans IDE was used to write the code.