dc.contributor.advisor | PILIOURAS, PANAGIOTIS | |
dc.contributor.author | Δραμιτινού, Ελένη | |
dc.date.accessioned | 2023-03-31T08:50:59Z | |
dc.date.available | 2023-03-31T08:50:59Z | |
dc.date.issued | 2023-02-17 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4133 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3972 | |
dc.description.abstract | H παρούσα εργασία σκοπό έχει να αναδείξει τη συμβολή της ενσωμάτωσης των σύγχρονων τεχνολογιών στο τομέα της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης και ειδικότερα στην αξιο-ποίησή τους στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο. Η σύγχρονη κοινωνία χαρακτηρίζεται από τη ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας η οποία έχει επηρεάσει κάθε πτυχή της ανθρώπινης δραστηριότητας. Στον χώρο της εκπαίδευσης, ο οποίος χαρακτηρίζεται από ετερογένεια, αφού στους κόλπους του περιλαμβάνει άτομα τα οποία προέρχονται από διαφορετικές εθνότητες, έχουν διαφορετικό φύλο, θρησκεία, γλώσσα, πολιτισμό, κουλτούρα, αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες, έχουν ειδικές ανάγκες ή/και κάποια αναπηρία κ.λπ., τα τελευταία χρόνια φαίνεται πως γίνεται μεγάλη προσπάθεια ώστε η χρήση των σύγχρονων τεχνολογιών να γίνεται με τρόπο συστηματικό και μεθοδικό καθώς η ενσωμάτωση της τεχνολογίας στην εκπαιδευτική διαδικασία συμβάλλει αποτελεσματικά ώστε οι μαθητές να αποκτήσουν όλα εκείνα τα εφόδια και τις δεξιότητες που τους καθιστούν ικανούς πολίτες του 21ου αιώνα. Καθοριστικής σημασίας είναι ο ρόλος των εκ-παιδευτικών οι οποίοι θα πρέπει να λάβουν την κατάρτιση και επιμόρφωση σε θέματα που αφορούν όχι μόνο την τεχνολογική εξέλιξη αλλά και των παιδαγωγικών αρχών και θεωριών μάθησης πάνω στις οποίες οφείλουν να στηρίζουν και να σχεδιάζουν τη διδασκαλία τους ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν στις ανάγκες της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης. Σχετικά με το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας στις τρεις τάξεις του γυμνασίου φαίνεται πως υπάρχει ένα πλήθος ψηφιακών μέσων και εργαλείων που μπορούν να υποστηρίξουν τη διδασκαλία του, παρέχοντας πρόσβαση σε έναν τεράστιο όγκο πληροφοριών και γνώσεων τις οποίες ο μαθητής μπορεί να συλλέξει, να οργανώσει, να αξιοποιήσει, να τις αξιολογήσει και με αυτό τον τρόπο να αναπτύξει τη κριτική του σκέψη, το πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας και όλες εκείνες τις ικανότητες για την επίλυση αυθεντικών προβλημάτων που θα αντιμετωπίσει και στον πραγματικό κόσμο. | el |
dc.format.extent | 74 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Συμπερίληψη | el |
dc.subject | Συμπεριληπτική εκπαίδευση | el |
dc.subject | Τεχνολογία της πληροφορίας και επικοινωνίας | el |
dc.subject | Ψηφιακά μέσα και εργαλεία | el |
dc.subject | Νεοελληνική γλώσσα | el |
dc.subject | Παιδαγωγικές αρχές | el |
dc.subject | Θεωρίες μάθησης | el |
dc.title | Αξιοποίηση Σύγχρονων Τεχνολογιών στη Διδασκαλία της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο για τη Συμπερίληψη Όλων των Μαθητών-τριών | el |
dc.title.alternative | Utilization of Modern Technologies in the Teaching of Modern Greek Language in Junior High School (Gymnasium) for the inclusion of all students | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Παναγάκος, Ιωάννης | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών | el |
dc.contributor.master | Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων | el |
dc.description.abstracttranslated | The purpose of this paper is to highlight the contribution of the integration of modern tech-nologies in the field of inclusive education and in particular in their utilization in the Modern Greek Language course Junior High School (Gymnasium). Modern society is characterized by the rapid development of technology which has affected every aspect of human activity. In the field of education, which is characterized by heterogeneity, since it includes people who come from different ethnicities, have a different gender, religion, language, culture, culture, face learning difficulties, have special needs and/or a disability, etc., in recent years it seems that a great effort is being made so that the use of modern technologies is done in a systematic and methodical way as the integration of technology into the educational process contributes effectively so that students acquire all those supplies and skills that make them capable citizens of the 21st century. Of decisive importance is the role of teach-ers, who should receive training and education in matters related not only to technological development, but also to the pedagogical principles and learning theories on which they must base and plan their teaching so that they can meet the needs of inclusive education. Regarding the course of the Modern Greek Language in the three grades of Junior High School (Gymnasium), it seems that there is a multitude of digital media and tools that can support teaching by providing access to a huge amount of information and knowledge that the student can gather, to develop critical thinking, teamwork, and cooperation skills to solve real life problems. | el |