Η προώθηση προϊόντος (υγιεινής διατροφής) μέσω της οπτικής επικοινωνίας
Product promotion (healthy food) through visual communication
Keywords
Ιστοσελίδα ; Διατροφή ; Συσκευασία ; ΣχεδιασμόςAbstract
Η πτυχιακή εργασία παρουσιάζει το σχεδιασμό μιας υπηρεσίας παράδοσης φαγητού που στοχεύει να παρέχει έναν βολικό και αποτελεσματικό τρόπο στους πελάτες να παραγγείλουν υγιεινό φαγητό. Περιλαμβάνει τον σχεδιασμό λογότυπου, ιστότοπου και συσκευασίας και βασίζεται σε έρευνα που διεξήχθη σχετικά με τις προτιμήσεις και τις συμπεριφορές των πελατών σχετικά με τις υπηρεσίες παράδοσης τροφίμων δίνοντας έμφαση στη φιλικότητα προς τον χρήστη και την φιλικότητα προς το περιβάλλον.
Abstract
This thesis presents the design of a food delivery service that aims to provide a convenient and efficient way for customers to order healthy food. The thesis includes the logo design, website, and packaging, and is based on research conducted on customer preferences and behaviors regarding food delivery services with an emphasis on user-friendliness and eco-friendliness.