Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ικανοποίηση των χρηστών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας

dc.contributor.advisorStamouli, Maria-Aggeliki
dc.contributor.authorΤσάρα, Ευαγγελία
dc.date.accessioned2023-05-10T11:55:22Z
dc.date.issued2023-05-10
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4328
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4167
dc.description.abstractΗ μέτρηση της ικανοποίησης των ασθενών έχει μεγάλη σημασία για την αξιολόγηση της ποιότητας της περίθαλψης και των αποτελεσμάτων από την παροχή υπηρεσιών υγείας. Προκύπτει από μια σύνθετη σχέση μεταξύ των αντιληπτών αναγκών και των προσδοκιών των ασθενών από τις υπηρεσίες υγείας που λαμβάνουν και εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, που σχετίζονται τόσο με τον ασθενή, όσο και με τον πάροχο υγείας. Η μέτρηση του επιπέδου ικανοποίησης των ασθενών και η εξάλειψη των παραγόντων δυσαρέσκειας, συνεισφέρουν στη βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης φροντίδας. Η μέθοδος συλλογής δεδομένων ικανοποίησης ασθενών είναι το ερωτηματολόγιο, το οποίο διανέμεται μέσω e-mail, τηλεφώνου ή προσωπικής συνέντευξης. Η παρούσα εργασία αφορά στη μέτρηση της ικανοποίησης των ασθενών από τις υπηρεσίες πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας και βασίζεται στη βιβλιογραφική ανασκόπηση. Συμπεραίνεται ότι διάφοροι παράγοντες επηρεάζουν την ικανοποίηση των ασθενών, όπως η τεχνική επάρκεια, οι διαπροσωπικές σχέσεις, οι υποδομές, η πρόσβαση, διάφορα οργανωτικά χαρακτηριστικά, ο χρόνος εξέτασης, ο χρόνος αναμονής για ραντεβού, η προσβασιμότητα, η φιλικότητα του προσωπικού, ο σεβασμός, η ενσυναίσθηση και η ανθρωπιά. Οι δεξιότητες επικοινωνίας των επαγγελματιών υγείας όσον αφορά τη στάση τους απέναντι στον ασθενή, την επαρκή πληροφόρηση, τη συναισθηματική υποστήριξη και τη συμμετοχή των ασθενών στη λήψη αποφάσεων είναι επίσης παράγοντες που επηρεάζουν την ικανοποίηση των ασθενών.el
dc.format.extent135el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΠρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείαςel
dc.subjectΜέτρηση ικανοποίησηςel
dc.subjectΙκανοποίηση χρηστώνel
dc.subjectΣυστήματα διαχείρισης ποιότηταςel
dc.subjectΔιαχείριση ποιότηταςel
dc.subjectΠοιότητα υπηρεσιών υγείαςel
dc.subjectΙκανοποίηση ασθενώνel
dc.subjectΕρωτηματολόγιοel
dc.titleΙκανοποίηση των χρηστών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείαςel
dc.title.alternativePatients' satisfaction with Primary Health Care servicesel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΠιερράκος, Γεώργιος
dc.contributor.committeeΓούλα, Ασπασία
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση και Διαχείριση Υπηρεσιών Υγείας και Κοινωνικής Φροντίδαςel
dc.description.abstracttranslatedPatient satisfaction is considered an essential part in evaluating quality of care and health outcomes. It is a complex relationship between their perceived needs and expectations from the health services received, and depends on numerous complex factors, including patient characteristics and health provider related factors. Therefore, identification of the level of patients` satisfaction and the elimination of predictors for unsatisfaction will improve the quality of provided care. The method of collecting patient satisfaction data is the questionnaire via e-mail, telephone or surveying patients in the waiting rooms. The present study is based on literature review of patient satisfaction from primary health care services. Several factors have been identified to affect patient satisfaction, such as technical care, interpersonal care, physical environment, access, organizational characteristics, examining time, waiting time for consultation, waiting time to get an appointment, accessibility, friendliness of staff, respect, empathy and humaneness. Moreover, interpersonal communication skills of healthcare professionals in terms of their attitude, explanation of conditions, emotional support and involving patients in decision-making are also found to influence patient satisfaction.el
dcterms.embargoTerms12 monthsel
dcterms.embargoLiftDate2024-05-09T11:55:22Z


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές