dc.contributor.advisor | Psaromiligkos, Ioannis (Yannis) | |
dc.contributor.author | Παππά, Γκλόρια | |
dc.date.accessioned | 2023-05-29T10:44:50Z | |
dc.date.available | 2023-05-29T10:44:50Z | |
dc.date.issued | 2023-05 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4409 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4248 | |
dc.description.abstract | Στόχος της εργασίας είναι η μελέτη των ιστοσελίδων των σχολείων και η δημιουργία μίας ιστοσελίδας σχολείου που υπάρχουν στο διαδίκτυο και η ανάπτυξη της ιστοσελίδας με τη χρήση του συστήματος διαχείρισης περιεχομένου WordPress. Πιο συγκεκριμένα, κάνω αναφορά για το τι είναι το WordPress και τα συστήματα διαχείρισης, μία έρευνα για το πως λειτουργούν οι ιστοσελίδες σήμερα των σχολείων αλλά και για το περιεχόμενο τους. Τέλος, θα παρουσιάσω τις λειτουργικές απαιτήσεις που μου δόθηκαν από το 3ο Γυμνάσιο Αργυρούπολης για τη σχεδίαση της ιστοσελίδας του σχολείου. | el |
dc.format.extent | 88 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Συστήματα διαχείρισης περιεχομένου | el |
dc.subject | CMS | el |
dc.subject | Content management system | el |
dc.subject | Wordpress | el |
dc.subject | Σχεδιασμός ιστοσελίδας | el |
dc.subject | Δευτεροβάθμια εκπαίδευση | el |
dc.title | Συστήματα διαχείρισης περιεχομένου ανοιχτού κώδικα για εκπαιδευτική μονάδα | el |
dc.title.alternative | Open source content management systems for education util | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Σαλμόν, Ιωάννης | |
dc.contributor.committee | Κυτάγιας, Χρήστος | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.contributor.master | Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA) | el |