Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ενίσχυση της Μαθηματικής Εκπαίδευσης για Μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες και Αναπηρίες: Ο Ρόλος των ΤΠΕ

dc.contributor.advisorΝταλιάνης, Κλήμης
dc.contributor.authorΚορέλης, Ιωάννης
dc.date.accessioned2023-07-10T09:25:26Z
dc.date.available2023-07-10T09:25:26Z
dc.date.issued2023-07-07
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4609
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4447
dc.description.abstractΗ ένταξη των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση είναι σημαντική για τη βελτίωση της ποιότητας της μάθησης, ειδικά για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και αναπηρίες. Οι ΤΠΕ μπορούν να ενισχύσουν τη μαθηματική εκπαίδευση αυτών των μαθητών μέσω προσαρμοσμένων εκπαιδευτικών προγραμμάτων, διαδραστικών παιχνιδιών και εφαρμογών, καθώς και ψηφιακών βοηθημάτων. Χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ, οι εκπαιδευτικοί μπορούν να παρέχουν πιο εξατομικευμένη και προσβάσιμη εκπαίδευση, καθώς και να ενθαρρύνουν τη συμμετοχή και την αυτονομία των μαθητών. Επιπλέον, η χρήση ΤΠΕ μπορεί να διευκολύνει τη συνεργασία μεταξύ μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων, ενισχύοντας τη συνολική εκπαιδευτική εμπειρία. Για να επιτύχουν οι ΤΠΕ τον επιθυμητό αντίκτυπο, είναι απαραίτητο να εφαρμοστούν ολοκληρωμένες προσεγγίσεις που λαμβάνουν υπόψη την κατάρτιση και την υποστήριξη των εκπαιδευτικών, την επιλογή κατάλληλων εργαλείων και εφαρμογών, τη συνεργασία με ειδικούς, τη δημιουργία ευέλικτων περιβαλλόντων μάθησης και τη συμμετοχή των γονέων. Μέσω της αποτελεσματικής χρήσης των ΤΠΕ, οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και αναπηρίες θα έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν τις μαθηματικές τους δεξιότητες, να βελτιώσουν την αυτοπεποίθησή τους και να αντιμετωπίσουν με μεγαλύτερη επιτυχία τις προκλήσεις της εκπαίδευσηςel
dc.format.extent52el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΜαθησιακές δυσκολίεςel
dc.subjectΕιδική αγωγήel
dc.subjectΜαθηματικάel
dc.subjectΤεχνολογία της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ)el
dc.titleΕνίσχυση της Μαθηματικής Εκπαίδευσης για Μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες και Αναπηρίες: Ο Ρόλος των ΤΠΕel
dc.title.alternativeEnhancing Mathematical Education for Students with Learning Difficulties and Disabilities: The Role of ICT.el
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΜπελέση, Βασιλική
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedThe integration of Information and Communication Technologies (ICT) in education is im-portant to improve the quality of learning, especially for students with learning difficulties and disabilities. ICT can enhance the mathematics education of these students through customized curricula, interactive games and applications, and digital aids. Using ICT, educators can provide more personalized and accessible education, as well as encourage student participation and autonomy. In addition, the use of ICT can fa-cilitate collaboration between students, teachers and parents, enhancing the overall edu-cational experience. For ICT to achieve the desired impact, it is necessary to implement integrated approaches that take into account teacher training and support, selection ap-propriate tools and applications, working with experts, creating flexible learning environ-ments and involving parents. Through the effective use of ICT, students with learning difficulties and disabilities will have the opportunity to develop their mathematical skills, improve their self-confidence and face the challenges of education successfully.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές