dc.contributor.advisor | Παπανικολάου, Κυπαρισσία | |
dc.contributor.author | Ρίγκος, Δημήτριος | |
dc.date.accessioned | 2023-07-11T06:50:15Z | |
dc.date.available | 2023-07-11T06:50:15Z | |
dc.date.issued | 2023-06-30 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4617 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4455 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική, εστιάζει στη θεώρηση της διδασκαλίας ως επιστήμης σχεδιασμού και του εκπαιδευτικού ως σχεδιαστή εποικοδομητικών και εξατομικευμένων εκπαιδευτικών σεναρίων. Παράλληλα, πραγματοποιήθηκε μία βιβλιογραφική ανασκόπηση για την εξατομικευμένη μάθηση, εστιάζοντας στην ταυτότητα, τις προκλήσεις και την ανάγκη υιοθέτησής της στην τυπική δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Έχοντας περιγράψει την επίδραση της τεχνολογίας και την εξέλιξη της γνώσης του εκπαιδευτικού από τη γνώση περιεχομένου (CK) στην τεχνολογική, παιδαγωγική γνώση περιεχομένου (TPACK), μελετήθηκε η περίπτωση σχεδιασμού ενός σεναρίου ΤΠΕ με το ψηφιακό εργαλείο μαθησιακού σχεδιασμού WebCollage και ο μετασχηματισμός του σε σενάριο εξατομικευμένης μάθησης χρησιμοποιώντας το ψηφιακό εργαλείο CPELDS. Στο πλαίσιο της διπλωματικής πραγματοποιήθηκε σύγκριση των δύο εργαλείων ως προς τη διάσταση της αναπαράστασης και της υποστήριξης που προσφέρουν. Παράλληλα, αποτιμήθηκε η εμπειρία σχεδιασμού εκπαιδευτικού σεναρίου με αυτά ως προς την αξία τους για την εκπαιδευτική πράξη και την υποστήριξη του εκπαιδευτικού στο νέο ρόλο που αναλαμβάνει σε σύγχρονα εκπαιδευτικά πλαίσια που ενισχύονται από ψηφιακές τεχνολογίες. | el |
dc.format.extent | 129 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών | el |
dc.publisher | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Μαθησιακός σχεδιασμός | el |
dc.subject | Εξατομικευμένη μάθηση | el |
dc.subject | Ψηφιακά εργαλεία συγγραφής | el |
dc.subject | Εκπαιδευτικά σενάρια | el |
dc.title | Σχεδιάζοντας μαθησιακά σενάρια ΤΠΕ σε πλαίσιο εξατομικευμένης μάθησης: Αξιοποιώντας το CPELDS | el |
dc.title.alternative | Designing ICT learning scenarios in the context of personalised learning: Utilizing CPELDS | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Γόγουλου, Αγορίτσα | |
dc.contributor.committee | Τζελέπη, Μαρία | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστών | el |
dc.contributor.master | Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Εκπαιδευτική Πράξη | el |
dc.description.abstracttranslated | This dissertation focuses on considering teaching as a design science and the teacher as a designer of constructive and personalized educational scenarios. At the same time, a literature review on personalized learning was carried out, focusing on its identity, challenges and the need for its adoption in formal secondary education. Having described the impact of technology and the evolution of teacher knowledge from content knowledge (CK) to technological, pedagogical content knowledge (TPACK), the case of designing an ICT scenario with the digital learning design tool WebCollage and transforming it into a personalized learning scenario using the digital tool CPELDS was studied. In the context of the dissertation, a comparison of the two tools was carried out, in terms of the dimension of representation and support they offer. At the same time, the experience of designing an educational scenario with them was evaluated in terms of their value for the educational practice and the support of the teacher in the new role he assumes in modern educational contexts enhanced by digital technologies. | el |