Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σχεδιάζοντας μαθησιακά σενάρια ΤΠΕ σε πλαίσιο εξατομικευμένης μάθησης: Αξιοποιώντας το CPELDS

dc.contributor.advisorΠαπανικολάου, Κυπαρισσία
dc.contributor.authorΡίγκος, Δημήτριος
dc.date.accessioned2023-07-11T06:50:15Z
dc.date.available2023-07-11T06:50:15Z
dc.date.issued2023-06-30
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4617
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4455
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική, εστιάζει στη θεώρηση της διδασκαλίας ως επιστήμης σχεδιασμού και του εκπαιδευτικού ως σχεδιαστή εποικοδομητικών και εξατομικευμένων εκπαιδευτικών σεναρίων. Παράλληλα, πραγματοποιήθηκε μία βιβλιογραφική ανασκόπηση για την εξατομικευμένη μάθηση, εστιάζοντας στην ταυτότητα, τις προκλήσεις και την ανάγκη υιοθέτησής της στην τυπική δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Έχοντας περιγράψει την επίδραση της τεχνολογίας και την εξέλιξη της γνώσης του εκπαιδευτικού από τη γνώση περιεχομένου (CK) στην τεχνολογική, παιδαγωγική γνώση περιεχομένου (TPACK), μελετήθηκε η περίπτωση σχεδιασμού ενός σεναρίου ΤΠΕ με το ψηφιακό εργαλείο μαθησιακού σχεδιασμού WebCollage και ο μετασχηματισμός του σε σενάριο εξατομικευμένης μάθησης χρησιμοποιώντας το ψηφιακό εργαλείο CPELDS. Στο πλαίσιο της διπλωματικής πραγματοποιήθηκε σύγκριση των δύο εργαλείων ως προς τη διάσταση της αναπαράστασης και της υποστήριξης που προσφέρουν. Παράλληλα, αποτιμήθηκε η εμπειρία σχεδιασμού εκπαιδευτικού σεναρίου με αυτά ως προς την αξία τους για την εκπαιδευτική πράξη και την υποστήριξη του εκπαιδευτικού στο νέο ρόλο που αναλαμβάνει σε σύγχρονα εκπαιδευτικά πλαίσια που ενισχύονται από ψηφιακές τεχνολογίες.el
dc.format.extent129el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνώνel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΜαθησιακός σχεδιασμόςel
dc.subjectΕξατομικευμένη μάθησηel
dc.subjectΨηφιακά εργαλεία συγγραφήςel
dc.subjectΕκπαιδευτικά σενάριαel
dc.titleΣχεδιάζοντας μαθησιακά σενάρια ΤΠΕ σε πλαίσιο εξατομικευμένης μάθησης: Αξιοποιώντας το CPELDSel
dc.title.alternativeDesigning ICT learning scenarios in the context of personalised learning: Utilizing CPELDSel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΓόγουλου, Αγορίτσα
dc.contributor.committeeΤζελέπη, Μαρία
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστώνel
dc.contributor.masterΨηφιακός Μετασχηματισμός και Εκπαιδευτική Πράξηel
dc.description.abstracttranslatedThis dissertation focuses on considering teaching as a design science and the teacher as a designer of constructive and personalized educational scenarios. At the same time, a literature review on personalized learning was carried out, focusing on its identity, challenges and the need for its adoption in formal secondary education. Having described the impact of technology and the evolution of teacher knowledge from content knowledge (CK) to technological, pedagogical content knowledge (TPACK), the case of designing an ICT scenario with the digital learning design tool WebCollage and transforming it into a personalized learning scenario using the digital tool CPELDS was studied. In the context of the dissertation, a comparison of the two tools was carried out, in terms of the dimension of representation and support they offer. At the same time, the experience of designing an educational scenario with them was evaluated in terms of their value for the educational practice and the support of the teacher in the new role he assumes in modern educational contexts enhanced by digital technologies.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές