dc.contributor.advisor | Φώτη, Παρασκευή | |
dc.contributor.author | Βαϊνά, Μαρία | |
dc.date.accessioned | 2023-07-11T09:30:03Z | |
dc.date.available | 2023-07-11T09:30:03Z | |
dc.date.issued | 2023-07-08 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4624 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4462 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα ερευνητική εργασία παρουσιάζει τα αποτελέσματα της μελέτης, της εφαρμογής και της αξιοποίησης της ψηφιακής διαδραστικής τάξης και της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης στο χώρο της προσχολικής εκπαίδευσης. Η εργασία σχεδιάστηκε με πρόφαση τις τωρινές ανάγκες των τροποποιήσεων στον χώρο της παιδείας για να ενταχθούν καινοτόμες προσεγγίσεις στη προσχολική αγωγή, την επαφή με σύγχρονες παιδαγωγικές διδασκαλίες μάθησης και στην πραγμάτωση των ψηφιακών τεχνολογιών σε όλα τα στάδια του εκπαιδευτικού έργου. Σκοπός της ερευνητικής εργασίας είναι να προταθεί η αξία της ψηφιακής διαδραστικής τάξης ως ένα ελκυστικό και ευέλικτο εργαλείο στα χέρια των μαθητών της προσχολικής αγωγής, το οποίο μπορεί να την βελτιώσει σε εκπαιδευτικό επίπεδο και αν εν τέλει προσφέρει οφέλη στους εκπαιδευτικούς προς την χρησιμότητα της.
Η μεθοδολογία που εφαρμόστηκε είναι της ποιοτικής έρευνας, η οποία είναι μια προσέγγιση της έρευνας που επικεντρώνεται στην κατανόηση των φαινομένων μέσω ποιοτικών δεδομένων, όπως συνεντεύξεις, παρατηρήσεις και ανάλυση κειμένου μέσα από δομημένες ερωτήσεις. Μέσω της επεξεργασίας δεδομένων και των ερμηνευτικών φαινομενολογικών αναλύσεων, μεταξύ των θεμάτων που προέκυψαν, η ψηφιακή διαδραστική τάξη περιγράφηκε ως ένα δυναμικό εργαλείο που προσαρμόζει συνεχώς το περιεχόμενό της, διευκολύνει την αξιολόγηση, ενισχύει τις μεταγνωστικές δεξιότητες, ενισχύει τις δεξιότητες των ψηφιακά διαδραστικών μαθητών και βοηθά το γενικό εκπαιδευτικό πλαίσιο της προσχολικής αγωγής για την προώθηση της μάθησης. Καταλήγοντας η εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση και η ψηφιακή διαδραστική τάξη μπορεί να είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για την ανάπτυξη νέων δεξιοτήτων και γνώσεων, αλλά είναι σημαντικό να εξετάζονται τόσο οι θετικές όσο και οι αρνητικές πτυχές της πριν από την επιλογή της ως μέθοδος εκπαίδευσης. Επιπλέον, μπορεί να είναι πιο οικονομική και πρακτική για τους συμμετέχοντες, καθώς δε χρειάζεται να πληρώνουν για μεταφορικά και συναφή έξοδα που σχετίζονται με την παρουσία σε φυσικό χώρο εκπαίδευσης. Η εκπαίδευση μπορεί επίσης να εξατομικεύεται σε μεγαλύτερο βαθμό στις ανάγκες του συμμετέχοντα χρησιμοποιώντας διαφορετικά εκπαιδευτικά εργαλεία και προσαρμογές. Οι εκπαιδευτικοί φορείς μπορούν να ωφεληθούν από τη χρήση της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης μέσω της παροχής εκπαιδευτικών προγραμμάτων σε απομακρυσμένες περιοχές, προσέλκυσης πιο πολλών ατόμων στην εκπαίδευση τους και να συνδυαστεί με άλλες μεθόδους εκπαίδευσης για να δημιουργήσει μια ολοκληρωμένη εκπαιδευτική εμπειρία. | el |
dc.format.extent | 65 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Ψηφιακή διαδραστική τάξη | el |
dc.subject | Διδασκαλία εξ'αποστάσεως | el |
dc.subject | Τεχνολογική εκπαίδευση | el |
dc.subject | Προσχολική αγωγή | el |
dc.title | Δημιουργία ψηφιακής διαδραστικής τάξης στη προσχολική αγωγή και εξ'αποστάσεως εκπαίδευση. | el |
dc.title.alternative | Creation of digital interactive classroom in preschool education and distance education | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Μουντρίδου, Μαρία | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών | el |
dc.contributor.master | Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων | el |
dc.description.abstracttranslated | This research paper presents the results of the study, implementation, and utilization of the digital interactive classroom and distance education in the field of preschool education. The research was designed with a preface to the current need for reforms in the field of education to innovative approaches to preschool education, contact with modern pedagogic learning teachings, and the implementation of digital technologies in all stages of the educational project. The purpose of the research is to study the value of the digital interactive classroom as an attractive and flexible tool in the hands of preschool education students, which can improve it at an educational level and if it ultimately benefits teachers towards its usefulness. The methodology applied is qualitative research, which is a research approach that focuses on understanding phenomena through qualitative data, such as interviews, observations, and text analysis through structured questions. Through data processing and interpretive phenomenological analyses, among the themes that emerged, the digitally interactive classroom was described as a dynamic tool that constantly adapts its content, facilitates self-assessment, enhances metacognitive skills, enhances skills of digitally interactive students, and helps the general educational framework of preschool education to promote learning. In conclusion, distance learning and digital interactive classroom can be excellent opportunities to develop new skills and knowledge, but it is important to consider both its positive and negative aspects before choosing it as a method of education. In addition, it can be more economical and practical for the participants, as they do not have to pay for transportation and related costs associated with attending a physical training location. Training can also be more personalized to the needs of the participant using different training tools and adaptations. Educational institutions can benefit from the use of distance education by providing educational programs in remote areas, attracting more people to their education, and combining it with other education methods to create a comprehensive educational experience. | el |