Show simple item record

Mobile marketing: Η επίδραση της διαφήμισης στη συμπεριφορά του καταναλωτή

dc.contributor.advisorPANOPOULOS, ANASTASIOS
dc.contributor.authorΚαραμπίκα, Γεωργία
dc.date.accessioned2023-07-12T09:04:44Z
dc.date.available2023-07-12T09:04:44Z
dc.date.issued2023-07-12
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4640
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4478
dc.description.abstractΑντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί το mobile marketing και η επίδραση της διαδικτυακής διαφήμισης στην συμπεριφορά του καταναλωτή. Η αύξηση της χρήσης των κινητών τηλεφώνων με γνώμονα την τεχνολογία επηρεάζει τη συμπεριφορά των καταναλωτών. Το mobile marketing διαφοροποιείται από τα άλλα μέσα marketing όπως η τηλεόραση, το ραδιόφωνο και οι εφημερίδες μέσω της δια δραστικής του φύσης, επειδή παρέχει στον καταναλωτή συνεχή πρόσβαση οποτεδήποτε και οπουδήποτε καθιστώντας το έτσι ένα από τα πιο δυναμικά και αποτελεσματικά προσωπικά μέσα. Ειδικότερα γίνεται αναφορά στα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα από την χρήση του mobile marketing, στη στρατηγική και τα εργαλεία που χρησιμοποιεί αλλά και η σκοπιά των επιχειρήσεων προς αυτό. Συγχρόνως εστιάζουμε στην τεχνολογία αλλά και τη σχέση του mobile marketing με τα social media. Στο επόμενο σκέλος της εργασίας αναφερόμαστε στη σημαντικότητα της διαδικτυακής διαφήμισης και στους τύπους που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις για να διαφημιστούν. Στη συνέχεια επικεντρωθήκαμε στην ανάπτυξη της διαφήμισης μέσω των social media καθώς και τα οφέλη της και τη συμβολή του Google Analytics στην διαφήμιση. Στο τέταρτο σκέλος το ενδιαφέρον εστιάζεται στην συμπεριφορά του e-καταναλωτή στα στάδια της αγοραστικής, στους παράγοντες που επηρεάζουν την συμπεριφορά του σε σχέση με τις νέες τεχνολογίες και στην επίδραση της διαφήμισης. αλλά και στους τρόπους με τους οποίους ικανοποιείται. Στο ερευνητικό κομμάτι το ενδιαφέρον εστιάζεται στην συμπεριφορά του e-καταναλωτή σε σχέση με τη διαφήμιση εξετάζοντας τους παράγοντες που επηρεάζουν τον e-καταναλωτή και εάν τελικά το mobile marketing επιτυγχάνει το σκοπό του να οδηγήσει τον e-καταναλωτή στην αγορά ενός προϊόντος η μιας υπηρεσίας αναλύοντας τις αντιλήψεις τους.el
dc.format.extent171el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectMobile marketingel
dc.subjectΣυμπεριφορά καταναλωτήel
dc.subjectSocial mediael
dc.subjectΔιαφήμισηel
dc.titleMobile marketing: Η επίδραση της διαφήμισης στη συμπεριφορά του καταναλωτήel
dc.title.alternativeMobile marketing the effect of advertising on consumer behaviorel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΣαλμόν, Ιωάννης
dc.contributor.committeeΓκούμας, Σπυρίδων
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)el
dc.description.abstracttranslatedThe subject of this paper is mobile marketing and the impact of online advertising on consumer behavior. The increase in the use of technology-driven mobile phones affects consumer behavior. Mobile marketing is different from other means of marketing. such as television, radio, and newspapers through its interactive nature, because it gives the consumer constant access anytime and anywhere, thus making it one of the most dynamic and effective personal means. Also, reference is made to the advantages and disadvantages of the use of mobile marketing, the strategy and tools used by businesses towards it. At the same time we focus on technology and the relationship of mobile marketing with social media. In the next part of the work, we refer to the importance of online advertising and the types that businesses use for to be advertised. We then focused on the development of advertising through social media as well as its benefits and the contribution of Google Analytics to advertising. In the fourth part, the focus is on the behavior of the e-consumer at the stages of purchasing, the factors that influence his behavior in relation to new technologies and the impact of advertising, but also on the ways in which advertising is based. Met. In the research part, the focus is on the behavior of e-consumer in relation to advertising by examining the factors that affect the e-consumer and whether ultimately mobile marketing achieves its purpose to lead the e-consumer to the purchase of a product or a service by analyzing their perceptions.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές